Publikálva

Klenoty Aurum – a 2018 év új arca

Az egyik legnagyobb és legtöbb csehországi óra- és ékszeráruházat működtető Klenoty Aurum sikeres karácsony előtti reklámját követően, 2018. áprilisában hasonló koncepcióval egy újabb kampányt indított.

Publikálva

Az APEK tagjai lettünk

A csehországi CSOMAG PLUSZ, azaz a BALÍK PLUS s.r.o. a cseh elektronikus kereskedelmi egyesület (APEK) tagjává vált.

Publikálva

A ZOOT márka története

A szlovákiai ZOOT a legnagyobb online divat- és design ruhadarabokat árusító internetes áruháza sikeres karácsonyi kampányát követően 2018.

Publikálva

E-commerce Krakkóban

A CSOMAG PLUSZ meghívja Önt a soron lévő e-kereskedelemi megjelenésére Lengyelországba.

Publikálva

e-Commerce EXPO 2018

Immáron harmadszor került megrendezésre Budapesten az online világ népszerű eseménye, az ECOMMERCE EXPO.

Publikálva

Jutalmazza meg a törzsvásárlóit!

Keresi azt a kiváló lehetőséget, hogy hogyan tudná megerősíteni az online vásárlói hűségét? Ezt elérheti, csak próbálja ki a nyomtatott kuponkatalógusunkat.

Publikálva

Miért érdemes Romániába terjeszkedni

A román e-kereskedelmi piac és a GPeC kulcsfontosságú szereplőinek adatai és becslései szerint a 2017-es online vásárlások értéke elérte a 2,8 milliárd eurót, ami 40%-os növekedést jelent 2016-hoz képest, amikor ez az érték 1,8 – 2 milliárd euró volt.

Publikálva

Köszönje meg a vásárlást, egyúttal nyerje el vásárlója hűségét

A meglévő ügyfelek megtartása a legtöbb vállalkozás esetében lényegesen olcsóbb, mint új vásárló szerzése.

Publikálva

Hogyan lehet férfiaknak célzott sikeres kampányt létrehozni?

A LADIES kuponkatalógus főként olyan nőknek szól, akik 75%-ban a katalógusunkban hirdető számos webáruházak végső ügyfelei.

Publikálva

Hogyan szerez új ügyfeleket az Orsay divatmárka

Júniusban kezdtük el az együttműködést, illetve indítottuk el az első kampányt az egyik legismertebb ügyfél, az Orsay divatcég számára, mely széles választékban kínálja a legújabb trendeket a női divatban.