Publikálva

A tavalyi, illetve a mostani kampány célja, hogy bemutassa a cég új arculatát, és egyúttal megismertesse az új termékeket.

2017-ben a Klenoty Aurum ékszerek arca a világhírű jégkorong-legenda, Jaromír Jágr volt, míg 2018-ban egy másik jól ismert híresség, a biatlonsportoló Gabriela Koukalova lett a kiválasztott reklámarc.

Mint azt már érzékeltettük, a kampány célja minden évben egy új arc bemutatása, ezzel párhuzamosan pedig olyan tematikus események támogatása, mint a „Black Friday”, azaz a “fekete péntek”. Ügyfelünk a karácsony előtti időszakban vásárolt luxus ékszerek és órák mellé ajándékként egy exkluzív 20%-os kedvezményt adott. A kampány 2 hónapon keresztül élt és kizárólag az online vásárlásoknál volt beváltható. Emellett szintén fontos kommunikációs cél volt a csehországi bolthálózat népszerűsítése.

aurum_700x350_koukalova

aurum_voucher_700x350