Gyakran ismételt kérdések

Mi a CSOMAG PLUSZ tevékenysége?

A CSOMAG PLUSZ hálózat lokálisan és nemzetközileg összeköti a nagy, közép- és kis webáruházakat egy hálózatba, mely aztán saját értékesített csomagjai által reklámanyagok és reklámminták célbajuttatását kínálja.
A webáruházak csomagmennyiségeinek egy hálózatba történő összevonásán mindannyian profitálnak – a webáruházak profitálhatnak a saját csomagjaikba behelyezett reklámanyagokból, emellett hozzáadott értéket adnak vásárlóiknak, ami növeli azok elégedettségét. Reklámpartnereinknek lehetősége nyílik célzottan kategóriák szerint kiválasztott, releváns mennyiségű aktív on-line vásárlókból álló célcsoport megszólítására.

Mennyibe kerül a CSOMAG PLUSZ hálózatba való belépés?

A CSOMAG PLUSZ hálózatban való részvétel, regisztráció, valamennyi partnerünk számára ingyenes. Az Ön által megrendelt reklámanyagokat ingyenesen kézbesítjük Önnek. A reklámanyagok és reklámminták behelyezésén kívül semmilyen egyéb költsége nem keletkezik.

Mi történik a CSOMAG PLUSZ regisztrációt követően?

A CSOMAG PLUSZ hálózatba történő regisztrációt követően információkat küldünk az aktuális ajánlatokról és reklámanyagagok behelyezésének lehetőségeiről. Az egyes reklámanyagok behelyezésének megrendelése önkéntes és csak Önön múlik, a feltüntetett ajánlatból mely reklámanyagokat választja ki. Az egyes reklámanyagajánlatok listáját, mint ahogy azok megrendelését behelyezésre saját személyes fiókjában teheti. A reklámanyagokat saját költségünkre kézbesítjük Önnek az Ön által megadott címre. Ezt követően azokat behelyezi saját csomagküldeményeibe, vagy azok mellé csatolja. Hogy pontos áttekintésünk legyen mennyi reklámanyagot küldött már ki, személyes fiókjában legalább hetente egy alkalommal fel kell tüntetnie a kiküldött küldemények számát. Ezt követően jutalékát minden hónapban automatikusan számlájára utaljuk.

Mit jelent a részvételem a CSOMAG PLUSZ hálózatban a saját mindennapi munkánk viszonylatában?

Önnek, mint partnernek, a CSOMAG PLUSZ hálózatban való részvétel maximum négy reklámanyag vagy reklámminta behelyezését jelenti csomagjaiba. A folyamat szempontjából ez nem jelent nagy többletmunkát, mivel a csomagolás alakalmával a csomagba a termék mellé eleve kell mellékelni a számlát, szállítólevelet, esetleg egyéb dokumentumokat.

Magam választhatom meg az ajánlatok közül mely reklámanyagot szeretném csomagolni?

A csomagolni kívánt reklámanyagok kiválasztása kizárólag a partner privilégiuma. A felajánlott lehetőségek közül a partner kiválaszthatja, mely reklámanyagokat szeretné csomagolni és melyeket nem.

Ki kell fizessem a CSOMAG PLUSZ társaság által kikézbesített reklámanyagok kézbesítési költségét?

Az anyagok kiszállítása ingyenes. A reklámanyagokat és reklámmintákat ingyenesen kézbesítjük az Ön által megadott címre.

Mik az elvárások a szétküldött reklámanyag mennyiségek lejelentését illetően?

A kiküldött reklámanyagok mennyiségének lejelentése nem vesz igénybe több mint 2 percet. Saját fiókjában hetente legalább egyszer adja meg az elküldött reklámanyagok mennyiségét.

Mennyit kereshetek a CSOMAG PLUSZ hálózatban?

A jutalék mértéke az ajánlattól, valamint az Ön által megrendelt reklámanyag mennyiségtől függ. A csomagolás utáni jutalék a reklámanyagok típusától, súlyától és formátumától is függ. Valamennyi reklámanyagot, amely az ön webáruház-szegmense számára rendelkezésre áll, mindig megtalálja saját személyes fiókjában, mindemellett minden új ajánlatról e-mailben is tájékoztatjuk. Minden reklámanyagnál feltüntetjük a csomagolásért járó jutalék mértékét is.
Egy csomagban akár 4 különféle reklámanyag is kiküldhető. Amennyiben küldeményeihez saját reklámanyagot kíván csomagolni, a CSOMAG PLUSZ hálózat reklámanyagából ez esetben legfeljebb 3 reklámanyagot csomagolhat. A szállítólevél és számla nem minősül reklámanyagnak.

Mikor és hogyan kerül kifizetésre a reklámanyagok csomagolásáért járó jutalék?

A jutalék mértékét folyamatosan láthatja saját fiókjában. Minden hónap legkésőbb 15-ik napjáig elküldjük az előző hónap elszámolását. A jutalék ezt követően az elszámolás kiküldésétől számított 14 napon belül kifizetésre kerül a személyes fiókjában megadott számlaszámra. A minimálisan kifizethető összeg 30 ezer Ft. Amennyiben egy hónara vonatkozó jutaléka nem éri el ezt a minimális kifizethető összeget, az összeg automatikusan átvezetésre kerül a következő hónap elszámolásához, amíg az a meghatározott minimálisan kifizethető összeget el nem éri.

Miért van szüksége a kiküldést igazoló igazolásokra és milyen formában elfogadhatóak?

Az elküldött csomagok számának ellenőrzése standard eljárás, amely alapján ügyfeleinknek garanciát adunk a kézbesített reklámanyagok szétküldésére.
Igazolásként bemutathat olyan dokumentumot, amelyen látható az adott hónapban szétküldött csomagok mennyisége. Lehet ez például a logisztikai szolgáltatója (futár szolgálat, posta vagy hasonló) számlája. Valamennyi adat lefedhető, számunkra csak az lényeges, hogy azon megállapítható legyen az adott időszakra vonatkozó szállítmányok mennyisége.

Miért nem kapom meg minden esetben a reklámanyagok igényelt mennyiségét?

Az ok, amiért nem került kézbesítésre valamennyi igényelt reklámanyag mennyiség, több féle is lehet:

  • A reklámanyagok már nem állnak rendelkezésünkre, mert más partnerek már korábban igényelték vagy lefoglalták azokat.
  • Ön az adott időszakban már 4 féle reklámanyagot csomagol.
  • Az adott reklámanyag nem csomagolható egy már létezővel együtt (ún. konkurencia kizárása).

A pontos indokot megtalálja az erre vonatkozó, általunk küldött e-mailben.

Amennyiben további kérdései merülnek fel, lépjen velünk kapcsolatba a következő elérhetőségeken: info@csomagplusz.hu, vagy +36 70 432 7788

Recent Posts

Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!

Az ANSWEAR.hu és a CSOMAG PLUSZ Kft. együttműködésének kezdete 2017-re vezethető vissza. Azóta több közös projektet indítottunk, a printben megjelenő kedvezménykuponoktól és a kuplio.hu oldalon keresztül indított kampányokon keresztül. A tavalyi év során Sebó Krisz lett a magyarországi Answear.hu country managere, akivel az elmúlt időszak változásairól, sikereiről és az előttünk álló tervekről beszélgettünk:

 A tavalyi év sok pozitív változást hozott számotokra is, többek között megújult az oldalatok. Miért változtattatok a weboldalon?

Ez egy nagyobb folyamat része. Jelenleg hét országban vagyunk jelen (Lengyelország, Ukrajna, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Románia, Magyarország) maga a márka pedig 2010 decemberében alakult, tehát az indulás óta eltelt 9 év, éppen ideje volt, hogy megújuljunk. Igaz Magyarországon 2016-ban startoltunk, de mivel az online világ szinte napról-napra változik, az igények átalakulnak, nekünk az a dolgunk, hogy felmérjük ezeket és lépést tartsunk velük. A mostani változtatások pedig pontosan ezen okokból történtek, röviden összefoglalva egy praktikusabb és a felhasználók számára könnyebben kezelhető weboldalt szerettünk volna létrehozni, ahol élmény a vásárlás.

Miért, mitől lesz élmény nálatok vásárolni?

Nem tudom te hogy vagy vele, de én mindig és mindenhova rohanok. Szeretnénk, ha a vásárlás nem csak egy újabb gondot jelentene az embereknek, hanem olyan időtöltésként gondolnának rá, amikor rövid idő alatt hatékonyak tudnak lenni – ez manapság igen ritka. A megújult weboldal, az új funkciók is mind erre a gondolatmenetre épülnek. Az új szűrőknek köszönhetően – amik a termékek feletti sávban helyezkednek el – például sokkal könnyebben megtalálhatjuk a keresett termékeket. A keresési feltételeket automatikusan menti a rendszer, amit igény szerint egy klikkeléssel kitörölhetünk. Ha megvan a kiszemelt darab, a nagyobb, részletesebb termékfotók és a pontos leírás segítségével jobban megismerhetjük azt, és egy kattintással a ‘kedvencekhez’ adhatjuk, ahonnan bármikor újra előhívhatjuk vagy a kosarunkba helyezhetjük. Emellett a dizájn is változott, maradtunk a megszokott letisztult megjelenésnél, de sokkal több képet és kategóriát helyeztünk el a főoldalon.

Megújult a hűségprogramotok is, igaz?

Igen, aki belép az Answear Clubba az új és kedvezőbb feltételekkel találkozik. Lényege tulajdonképpen annyi, hogy a költések után pontok járnak, amiket vásárlások alkalmával használhatunk fel. Ez természetesen azt jelenti, hogy olcsóbban juthatunk hozzá a termékekhez, de talán a legnagyobb változás az, hogy mostantól a leértékelt árú termékekre is fel lehet majd használni az Answear Club pontokat. Így akár 50%-al is csökkenthetjük a vásárlás végösszegét.

 A kiszállításban is partnert váltottatok….

Igen, mostantól a GLS futárszolgálat garantálja a magas minőséget a kiszállításban és ez még nem minden. Innentől kezdve a Csomagkuldo.hu több mint 300 pick-up-pontja is a vásárlókra vár, hogy átvegyék illetve visszaküldjék csomagjaikat.

Milyen terveitek vannak a 2020-as évre?

Rengeteg tervünk van és amire büszkék vagyunk, hogy párat már így év elején ki is pipálhatunk. A tavalyi évben egy éjszaka alatt(!!!) átköltöztettük raktárunkat egy tágasabb logisztikai központba. Ez több mint 2 millió termék megmozgatását jelentette, amihez 50 kamionra és több száz segítő kézre volt szükségünk. Ez volt az első lépés, most pedig a növekvő vásárlói igények miatt fejlesztjük például ügyfélszolgálatunkat, hogy magas színvonalon szolgálhassuk ki vásárlóinkat. Ezen kívül a terveink között szerepel, hogy 2020-ban a fenntarthatóságra is nagyobb figyelmet fordítsunk. Lengyelországban a tavalyi évben elkezdtünk egy ECO projektet, ami nagy sikert aratott. Ezen a vonalon maradva szeretnénk, ha idén is hangsúlyt kapna a téma, ezen dolgozunk jelenleg céges szinten, de erről egyelőre többet nem szeretnék elárulni. Természetesen nem titkolt célunk az sem, hogy még több emberrel megismertessük és megszerettessük márkánkat, ehhez a klasszikus csatornák mellett különféle kreatív projektek biztosítják majd a platformot. Ehhez kiváló lehetőség a veletek való együttműködésben a Partner-webáruházaitok által népszerűsített nyomdai kuponok, illetve a kuplio.hu oldalon történő kedvezménykuponok és banner-felületek. És ha már az együttműködésünkről esett szó, mindenképp folytatni szeretnénk veletek a partneri tevékenységünket is, hogy a csomagjainkon keresztül tovább ajánlhassuk a vásárlóinknak a többi webáruház kedvezményeit. Ez egy olyan hozzáadott érték, amit a vásárlóink szeretnek, mi pedig az így termelt jutalékot további hirdetésbe tudjuk beforgatni.

 

A CSOMAG PLUSZ  és az Answear együttműködésének sikerei

bp_930x443_answear_hu_3

Offline Bonus Catalog | 2019 tél

 

bp_930x443_answear_hu_1

CSP2 Behúzás  | 2019 ösz

  1. A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK) Comments Off on A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
  2. VII. Magyar Marketing Fesztivál Comments Off on VII. Magyar Marketing Fesztivál
  3. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  4. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  5. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  6. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  7. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  8. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  9. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház