Gyakran ismételt kérdések

Mi a CSOMAG PLUSZ tevékenysége?

A CSOMAG PLUSZ hálózat lokálisan és nemzetközileg összeköti a nagy, közép- és kis webáruházakat egy hálózatba, mely aztán saját értékesített csomagjai által reklámanyagok és reklámminták célbajuttatását kínálja.
A webáruházak csomagmennyiségeinek egy hálózatba történő összevonásán mindannyian profitálnak – a webáruházak profitálhatnak a saját csomagjaikba behelyezett reklámanyagokból, emellett hozzáadott értéket adnak vásárlóiknak, ami növeli azok elégedettségét. Reklámpartnereinknek lehetősége nyílik célzottan kategóriák szerint kiválasztott, releváns mennyiségű aktív on-line vásárlókból álló célcsoport megszólítására.

Mennyibe kerül a CSOMAG PLUSZ hálózatba való belépés?

A CSOMAG PLUSZ hálózatban való részvétel, regisztráció, valamennyi partnerünk számára ingyenes. Az Ön által megrendelt reklámanyagokat ingyenesen kézbesítjük Önnek. A reklámanyagok és reklámminták behelyezésén kívül semmilyen egyéb költsége nem keletkezik.

Mi történik a CSOMAG PLUSZ regisztrációt követően?

A CSOMAG PLUSZ hálózatba történő regisztrációt követően információkat küldünk az aktuális ajánlatokról és reklámanyagagok behelyezésének lehetőségeiről. Az egyes reklámanyagok behelyezésének megrendelése önkéntes és csak Önön múlik, a feltüntetett ajánlatból mely reklámanyagokat választja ki. Az egyes reklámanyagajánlatok listáját, mint ahogy azok megrendelését behelyezésre saját személyes fiókjában teheti. A reklámanyagokat saját költségünkre kézbesítjük Önnek az Ön által megadott címre. Ezt követően azokat behelyezi saját csomagküldeményeibe, vagy azok mellé csatolja. Hogy pontos áttekintésünk legyen mennyi reklámanyagot küldött már ki, személyes fiókjában legalább hetente egy alkalommal fel kell tüntetnie a kiküldött küldemények számát. Ezt követően jutalékát minden hónapban automatikusan számlájára utaljuk.

Mit jelent a részvételem a CSOMAG PLUSZ hálózatban a saját mindennapi munkánk viszonylatában?

Önnek, mint partnernek, a CSOMAG PLUSZ hálózatban való részvétel maximum négy reklámanyag vagy reklámminta behelyezését jelenti csomagjaiba. A folyamat szempontjából ez nem jelent nagy többletmunkát, mivel a csomagolás alakalmával a csomagba a termék mellé eleve kell mellékelni a számlát, szállítólevelet, esetleg egyéb dokumentumokat.

Magam választhatom meg az ajánlatok közül mely reklámanyagot szeretném csomagolni?

A csomagolni kívánt reklámanyagok kiválasztása kizárólag a partner privilégiuma. A felajánlott lehetőségek közül a partner kiválaszthatja, mely reklámanyagokat szeretné csomagolni és melyeket nem.

Ki kell fizessem a CSOMAG PLUSZ társaság által kikézbesített reklámanyagok kézbesítési költségét?

Az anyagok kiszállítása ingyenes. A reklámanyagokat és reklámmintákat ingyenesen kézbesítjük az Ön által megadott címre.

Mik az elvárások a szétküldött reklámanyag mennyiségek lejelentését illetően?

A kiküldött reklámanyagok mennyiségének lejelentése nem vesz igénybe több mint 2 percet. Saját fiókjában hetente legalább egyszer adja meg az elküldött reklámanyagok mennyiségét.

Mennyit kereshetek a CSOMAG PLUSZ hálózatban?

A jutalék mértéke az ajánlattól, valamint az Ön által megrendelt reklámanyag mennyiségtől függ. A csomagolás utáni jutalék a reklámanyagok típusától, súlyától és formátumától is függ. Valamennyi reklámanyagot, amely az ön webáruház-szegmense számára rendelkezésre áll, mindig megtalálja saját személyes fiókjában, mindemellett minden új ajánlatról e-mailben is tájékoztatjuk. Minden reklámanyagnál feltüntetjük a csomagolásért járó jutalék mértékét is.
Egy csomagban akár 4 különféle reklámanyag is kiküldhető. Amennyiben küldeményeihez saját reklámanyagot kíván csomagolni, a CSOMAG PLUSZ hálózat reklámanyagából ez esetben legfeljebb 3 reklámanyagot csomagolhat. A szállítólevél és számla nem minősül reklámanyagnak.

Mikor és hogyan kerül kifizetésre a reklámanyagok csomagolásáért járó jutalék?

A jutalék mértékét folyamatosan láthatja saját fiókjában. Minden hónap legkésőbb 15-ik napjáig elküldjük az előző hónap elszámolását. A jutalék ezt követően az elszámolás kiküldésétől számított 14 napon belül kifizetésre kerül a személyes fiókjában megadott számlaszámra. A minimálisan kifizethető összeg 30 ezer Ft. Amennyiben egy hónara vonatkozó jutaléka nem éri el ezt a minimális kifizethető összeget, az összeg automatikusan átvezetésre kerül a következő hónap elszámolásához, amíg az a meghatározott minimálisan kifizethető összeget el nem éri.

Miért van szüksége a kiküldést igazoló igazolásokra és milyen formában elfogadhatóak?

Az elküldött csomagok számának ellenőrzése standard eljárás, amely alapján ügyfeleinknek garanciát adunk a kézbesített reklámanyagok szétküldésére.
Igazolásként bemutathat olyan dokumentumot, amelyen látható az adott hónapban szétküldött csomagok mennyisége. Lehet ez például a logisztikai szolgáltatója (futár szolgálat, posta vagy hasonló) számlája. Valamennyi adat lefedhető, számunkra csak az lényeges, hogy azon megállapítható legyen az adott időszakra vonatkozó szállítmányok mennyisége.

Miért nem kapom meg minden esetben a reklámanyagok igényelt mennyiségét?

Az ok, amiért nem került kézbesítésre valamennyi igényelt reklámanyag mennyiség, több féle is lehet:

  • A reklámanyagok már nem állnak rendelkezésünkre, mert más partnerek már korábban igényelték vagy lefoglalták azokat.
  • Ön az adott időszakban már 4 féle reklámanyagot csomagol.
  • Az adott reklámanyag nem csomagolható egy már létezővel együtt (ún. konkurencia kizárása).

A pontos indokot megtalálja az erre vonatkozó, általunk küldött e-mailben.

Amennyiben további kérdései merülnek fel, lépjen velünk kapcsolatba a következő elérhetőségeken: info@csomagplusz.hu, vagy +36 70 432 7788

Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland