Publikálva

A 2018-as évi rendezvényen az 5 teremben zajló színvonalas előadások mellett az e-kereskedelem vállalkozói a különböző szektorokhoz tartozó szolgáltatásokkal és üzleti megoldásokkal találkozhattak.

A CSOMAG PLUSZ hálózat magyarországi irodája első alkalommal jelent meg standjával a több mint 2000 részvevőt, a több mint 55 előadást, valamint a több mint 52 kiállítót befogadó eseményen. Megkérdeztük Paál Katalint, a magyarországi iroda country managerét, mik voltak a tapasztalai.

 

Hogy értékeli az eseményt?

Az E-commerce EXPO az online üzletág azon szakmai kiállítása, melyet személy szerint is nagyon élveztem. Kiállítóként nagyon sok, az üzleti életből ismert partnerünket és ügyfelünket tudtuk a standunknál fogadni. Az EXPO természetesen rengeteg új kapcsolatot hozott számunkra az internetes áruházak világából, azon felül a webáruházak tulajdonosaival, vagy éppen a marketingesekkel számos érdekes témákat tudtunk megvitatni.

 

Az Önök standjánál mely témákat vitatták meg leginkább?

Igazság szerint, legtöbb esetben a saját termékeinkről beszélgettünk. Az ügyfeleket érdekelte, hogy hogyan működik az üzleti modellünk, mi a lényege, milyen hatékonysággal zajlottak le a nemzetközi voucher kampányaink, a disztribúció során milyen minőségellenőrzési folyamatokat használunk, ezenfelül szóba került az újonnan megjelenő tavaszi katalógusunk LADIES 2018 előkészítése. Nóvumként említeném a kínálatunkban lévő online eszközt – a kuplio.hu exkluzív hírlevelét, mellyel növelni tudjuk az online vásárlók közvetlen elérését. A partnereket másrészről megragadta a marketing szemponból is – a csomagokba kerülő – különleges termékünk, a CSOMAG PLUSZ LOYALITY, melyet az idei évben vezettünk be.

 

Milyen visszajelzéseket kaptak erre a termékre?

A partnerek általánosságban azt a lehetőséget értékelték, hogy aktívan részt vehetnek a kedvezménykuponok disztribúciójában a saját webáruházuk népszerűsítésén keresztül. A marketingesek úgy érzik, hogy folyamatosan erősíteni kell a brand-et a vásárlók szemében, dolgozni kell a lojalitásukon és motiválni kell őket a visszatérő vásárlásokra. A CSOMAG PLUSZ LOYALITY egy új forma a közvetlen kommunikáció világában. Lehetővé teszi, hogy a kuponok egy elegáns DL borítéba kerüljenek, mely pozitív első benyomást nyújt a csomag kinyitását követően. Ennek terméknek köszönhetően a kinyomtatott kedvezménykuponok nem szóródnak szét a csomagban, hanem miközben stílusosan képviselik a webáruházat, egyúttal magában hordozza a „vásárlásért járó köszönetet és jutalmat“, melyet közvetelenül az online vásárlónak üzenünk.

01

Voltaképpen kinek szól a CSOMAG PLUSZ LOYALITY?

Ahogy említettem, ez a termék egy afféle boríték a szezonális ajánlatok számára, és természetesen a kedvezménykuponok disztribúciójára. Partnereink akár 4 reklámanyagot is becsomagolhatnak a csomagjaikba. Ez a termék leginkább a partner-webáruházak számára készült, hogy egyrészről a csomagokban rend legyen, másrészről marketing szempontból növeli a márkaismeretet, illetve az online vásárlók lojalitását.

 

Hogy készült fel a CSOMAG PLUSZ standja egy ilyen rendezvényre?

Az íves pop-up fallal igyekeztünk elérni egy látványosabb megjelenést, mely segített a látogatók felé közvetíteni mind az offline, mint pedig az online szolgáltatásainkat, mely a kuplio.hu oldalon történik. Folyamatosan vetítettük az új, cégünket bemutató és népszerűsítő animációnkat, melyben egyszerűen magyarázzuk el, hogy miként működik a reklámanyagok hálózata. Elmondhatjuk, hogy a marketingesek többsége még nem ismerte a direkt marketing megoldásainkat és érdekelte őket az interneten vásárlók „print“-en keresztül történő szegmentáció szerinti megszólítása.

 

Tervezik, hogy részt veszek az E-commerce EXPO-n jövőre is?

Biztos vagyok benne, hogy jövőre is itt leszünk, de addig még az idei terveink között szerepelnek a környező európai országok rendezvényei. Májusban a bukaresti E-commerce EXPO-n veszünk részt és ott leszünk Krakkóban is. Az egyes konferenciákon való részvétel lehetővé teszi számunkra, hogy elmélyítsük a kapcsolatainkat a már meglévő ügyfeleinkkel és partnereinkkel, megosszuk egymással az értékes tanácsokat és tapasztalatokat, mindemellett új érdekes emberekkel ismerkedhetünk meg.

02

További sok sikert kívánok Önöknek és ugyanilyen lelkesedéssel térjen vissza a tervezett eseményekről. Köszönöm az interjút.

 A csomagplusz blogunkon, valamint a közösségi oldalainkon: LinkedIN-en, a Facebook-on mostantól közzétesszük az aktualitásokat. Örülünk, ha követ bennünket és kifejezi tetszését egy „like“-kal. Köszönjük, a mielőbbi viszontlátásra!