Hogyan lehet férfiaknak célzott sikeres kampányt létrehozni?

A LADIES kuponkatalógus főként olyan nőknek szól, akik 75%-ban a katalógusunkban hirdető számos webáruházak végső ügyfelei. Ezért érdeklődnek eziránt a hirdetési felület iránt leginkább azok a webáruházak, akik zömmel nőknek szóló termékeket forgalmaznak.

A tavaszi kiadásban azonban mégis elhelyeztük az OMBRE webáruház promócióját, amely kizárólag férfiaknak szóló divatcikkeket árul. A kommunikációs stratégiának a következő szlogent választottuk: Hölgyek, ne feledkezzenek meg férjeikről.

A kampánynak nagyon jó volt a visszhangja, és megmutatkozott, hogy a nők valójában nem csak saját szükségleteik kielégítésére vásárolnak, hanem másik felüknek is.

A kampány a lengyel piacon valósult meg 120 000 példányszámban. A teljes válaszolási arány elérte akár a 0,75% -ot.

ombre medium

További hírek
Interview Answear.hu marketing manager
Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!
Az ANSWEAR.hu és a CSOMAG PLUSZ Kft. együttműködésének kezdete 2017-re vezethető vissza. Azó... Teljes cikk >>
BP_zraz_930x300
A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
Szeretnél az elsők közt értesülni a legújabb SEO-információkról? Akkor semmiképp se hagyd ki... Teljes cikk >>
BP_EXPO_voucher_hu_930x300
VII. Magyar Marketing Fesztivál
Az idei évet az egyik legnagyobb hazai e-commerce eseménnyel, a VII. Magyar Marketing Feszti... Teljes cikk >>