A webáruház saját ZOOT magazinjában követhetjük a divatvilág legújabb trendjeit és információit, emellett inspirálódhatunk a rendszeresen megjelenő blogjából.
A kampány célja elsősorban az volt, hogy a 10 € értékű ajándékutalvánnyal örömet okozzunk a teljesen új online vásárlóknak, melyet a www.zoot.sk internetes áruházban válthattak be. Kommunikációs eszközként a tavaszi szezonális trendeket bemutató exkluzív kedvezménykupont használtuk, melynek szlogenje: „ballonkabát, melyben minden nő naponta bókokat kap”. A két hónapos kampány a webshop támogatására irányult.
A kampány másodlagos célja azon – Szlovákiában 11 – Árukiadó helyek népszerűsítése, melyek lehetőséget biztosítanak a vásárlók számára, hogy a ma megrendelt árut másnap felpróbálhassák és csak azt követően fizessék ki, ha valóban megfelel a kiválasztott termék. Érdekes és inspiráló.