Publikálva

Abszolút érték vagy százalékos kedvezmény: mi jobb a kupon?

Az akvizíciós marketingkampány során nyújtott kedvezmények több okból is rendkívül el ...

Publikálva

Online rendelések nyomon követése offline kuponkampány révén

Sok vállalkozás gyakori kérdése a következő: "Hogyan mérhetjük offline kuponjaink hat ...

Publikálva

Időt és pénzt szeretne megtakarítani a fullfilment szolgáltatásokkal?

Bárki, aki valaha is foglalkozott üzleti célú fullfilment szolgáltatással, tudja, mil ...

Publikálva

A csomagokba való reklámmellékletek behelyezése jól alkalmazható a márka népszerűsítése és az eladások növelése érdekében

A cégtől származó friss adatok azt mutatják, hogy az oldal forgalomnövekedése érdekéb ...

Publikálva

Hogy győzzük le az ünnepek utáni értékesítés csökkenés időszakát. 6 marketing tipp kisvállalkozásoknak

A karácsonyi időszak közeledtével, bizonyára észrevette a megnövekedett csomagszámokat webshopjában. Ez az időszak zsúfolt lesz a rendelések fogadásával, a termékek csomagolásával és szállításával minden ügyfel számára, ennek ellenére örömteli ez a r ...

Publikálva

Hogy érheti el az online vásárlók millióit offline marketinggel?

A mai digitális világban egyetlen nap alatt könnyedén elérheti az emberek millióit. A kérdés csupán az, hogy kampánya erős vásárlóerővel rendelkező vásárlókat ér-e el, vagy valakit, aki csak követi a hasonló oldalakat, de nem áll szándékában semmilyen ...

Publikálva

Mi történt mostanában a CSOMAG PLUSZBAN?

Az elmúlt hónap mozgalmasabb és lendületesebb volt a CSOMAG PLUSZ számára, ami a nagyszámú és legfőbbképpen érdekes eseményeknek köszönhető, mely során közelebb kerülhettünk partnereinkhez, ügyfeleinkhez, és megvitathattuk napjaink legégetőbb kérdései ...

Publikálva

E-commerce EXPO 2019. Január 24.

Felhívjuk a figyelmet egy izgalmas rendezvényre!

Publikálva

A kedveménykuponok valódi ereje

Szeptember végén került megrendezésre sorrendben a 18. CJU (Customer Journey University) konferencia, mely minden évben a legizgalmasabb újdonságokat mutatja be az “online ipar” világából.

Publikálva

Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?

Az ügyfélszerzés, pontosabban az akvizíció a maketingesen egyik legfontosabb célja.