O kampani
A factcool.com webáruházat biztosan nem kell bemutatnunk senkinek, aki egy kicsit is jártas a divat világában. A népszerű, több, mint 1.000 különböző cipő és ruha márkát forgalmazó webshop idén nyáron indítja az első közös kampányát CSOMAG PLUSZ hálózattal.
Miről szólt a factcool való együttműködés?
- A kampány típusa: akvizíciós-brandépítő kampány
- Résztvevő országok/terjedelem: SK, CZ, HU, PL, RO
- Termék: DL formátumú, egyoldalú kupon és Kupon katalógus (ősz 2020)
- Kuponok szórása/terjesztése: 6 hét
- Elérés: 1.900.000 csomag
- Célközönség: aktív online vásárló 18 – 45 éves nők és férfiak
- Szegmensek:Szépség és életmód, Háztartás, Család, Média és Hobbi, Technika
A kampány várható előnyei
- Új vásárlók szerzése
- Az online vásárlásból származó bevétel növelése
- Brandépítés
- Vásárlók hűségének növelése
- Kampány interaktivitás: A kupon -10% kedvezményt nyújt a vásárlás végösszegéből és érvényes a már akciós termékekre is