Publikálva

Ez az új koncepció egy olyan eszközt képvisel, mely képes a reklámanyagok, kuponok, termékminták célzott és nagyon hatékony célba juttatására több ország majd milliónyi aktív on-line vásárlóihoz a partner webáruházak küldeményei által.


A CSOMAG PLUSZ mint a legnagyobb csomagküldő hálózat jelenleg több mint 750 webáruházat tudhat portfóliójában különféle területeken, melyek által évente több mint 10 millió csomagba áll módjában reklámanyagokat behelyezni, miközben a hálózatba naponta hozzávetőlegesen 3- 5 újabb partner regisztrál.

Hogyan működik a CSOMAG PLUSZ?

Milyen előnyei vannak az új crossmediális marketing eszköznek meglévő vásárlók vagy új vásárlók megszólításánál?

  • Egy meghatározott célcsoport pontos megcélzása ajánlással
  • Aktív on-line vásárlók megszólítása – a piac legaktuálisabb adatbázisa
  • Minimális remittenda – visszavett mennyiség (max. 3 – 5%)
  • A válaszadók 42 % -a kézbe veszi, elolvassa a reklámanyagot és meglátogatja a hirdető weboldalát (forrásj: GfK kutatás – European couponing 2014)
  • Hatékony marketing eszköz

Felkeltette érdeklődését ez az új crossmediális marketing eszköz? Szeretne többet megtudni róla? Látogassa meg weboldalunkat itt, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot és beszéljen meg velünk egy személyes prezentációt.