balik_blog_video_930x300_2_B

Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?

Az ügyfélszerzés, pontosabban az akvizíció a maketingesen egyik legfontosabb célja. Fel kell tudni hívni a potencionális vásárló figyelmét egy érdekes ajánlatra, majd meg kell tudni tartani és ösztönözni az újabb vásárlásra. Ezek nem kis erőfeszítéseket igényelnek akár nagy-, akár kisvállalkozásról beszélünk. Valljuk meg, hányszor próbálkozott már vele, mégsem lett eredménye.

A CSOMAG PLUSZ rendszere az egyik leghatékonyabb megoldás az új vásárlók megszólítására legyen szó mind a hazai, mind a külföldi piacokról. A kuponmarketing egy a gyakorlatban jól bevállt marketingeszköz a webáruházak számára, mely az eredményeknek köszönhetően egyre népszerűbb. A nyomdai megjelenésekkel  meg tudják szólítani az új és már létező piacokat, szegmenseket, továbbá bővíteni tudják az aktív vásárlóik portfóliáját. A CSOMAG PLUSZ partner-hálózatát kihasználva lehetőség nyílik, hogy a magyar piacon kívül a cseh, a szlovák, a lengyel, vagy akár a román piacokon is mindezt megtegyék.

Nézze meg, hogy tulajdonképpen hogyan működik ez az egész

Kérdése van? Az jó! Készen állunk, hogy megválaszoljuk. Kérjük, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot.