De hol vásárol az ideális vásárló és hogyan építsünk ki vele megfelelő kapcsolatot? Célozza meg az ideális vásárlói csoportot a lehető legpontosabban a CSOMAG PLUSZ hálózat segítségével.
Egy nagyon hatékony marketing stratégia lehet webáruháza számára, ha:
- szeretné javítani a konverziós arányokat a már meglévő vásárlók esetében
- a vásárlói egy vásárlás után nem térnek vissza
- a webáruház értékelései átlagosak, netán átlagon aluliak
- szeretné meghaladni a vásárlók elvárásait
- szeretne anyagi jutalomban részesülni, ezzel csökkentve a csomagolási költségeket
Az ajánlatait 3x több felhasználó látja majd
Mikor nyitotta meg utoljára szándékosan egy webáruház hírlevelét. Mennyi ilyen jellegű üzenetet kapott a múlt héten? Ennek mekkora hányada végezte a spam mappában vagy egyenesen a kukában? Miért gondolja, hogy vásárlói másképp csinálják, vagy másképp vélekednek a hírlevelektől.
A csomagokba helyezett reklámanyag előnye abban rejlik, hogy a vásárlónak esélye sincs elkerülni. Ez egy hírlevélről nem mondható el. A kupon egy nyomtatott hírlevél, amely 3-szor, 4-szer nagyobb olvasottsággal rendelkezik, mint az ezredik reklámot tartalmazó e-mail.
Legfőbb előnyök
- Ezzel bemutathatja webáruházát – egy kihagyhatatlan ajánlatot, előnyt vagy speciális akciót
- Ha egy hozzáadott értéket biztosít a vásárlóinak kuponok formájában, akkor nagyobb eséllyel fognak Önnél vásárolni a jövőben is
- Könnyen építheti a vásárlói bizalmát – így megköszöni a megrendelést és a kommunikáció máris személyesebb, bizalmasabb jellegű.
- Minden egyes behelyezett reklámanyagért anyagi jutalom jár. Ezzel könnyen egyszerűen csökkentheti a csomagolási költségeket.
Hogyan működik?
Ön meghatározza a célcsoportot, amelyet szeretne megszólítani. Mi elküldjük a reklámanyagot a partnereinknek és ellenőrizzük a behelyezéseket. A partner webáruházaink a reklámanyagokat behelyezik a csomagjaikba. A vásárlónak pedig a csomagot kibontva egy kellemes meglepetésben lesz része és felhasználja a kapott ajánlatot.