Miért érdemes reklámanyagot helyezni a csomagokba?

Miért érdemes reklámanyagot helyezni a csomagokba?

A túltelített piac kényszeríti a webáruház tulajdonosokat, hogy újabb és újabb ötletekkel, kreatív megoldásokkal álljanak elő, ezzel megkülönböztetve magukat a konkurenciától, valamin megelőzve, hogy elvesszenek a webáruházak tengerében. A bevétel folyamatos növekedése és a vásárlói hűség érdekében szükséges ismerni a vásárlóinkat és megjutalmazni őket valamilyen plusz értékkel. De hol vásárol az ideális vásárló és hogyan építsünk ki vele megfelelő kapcsolatot? Célozza meg az ideális vásárlói csoportot a lehető legpontosabban a CSOMAG PLUSZ hálózat segítségével.

 

Egy nagyon hatékony marketing stratégia lehet webáruháza számára, ha:

  • szeretné javítani a konverziós arányokat a már meglévő vásárlók esetében
  • a vásárlói egy vásárlás után nem térnek vissza
  • a webáruház értékelései átlagosak, netán átlagon aluliak
  • szeretné meghaladni a vásárlók elvárásait
  • szeretne anyagi jutalomban részesülni, ezzel csökkentve a csomagolási költségeket

 

Az ajánlatait 3x több felhasználó látja majd

Mikor nyitotta meg utoljára szándékosan egy webáruház hírlevelét. Mennyi ilyen jellegű üzenetet kapott a múlt héten? Ennek mekkora hányada végezte a spam mappában vagy egyenesen a kukában? Miért gondolja, hogy vásárlói másképp csinálják, vagy másképp vélekednek a hírlevelektől.
A csomagokba helyezett reklámanyag előnye abban rejlik, hogy a vásárlónak esélye sincs elkerülni. Ez egy hírlevélről nem mondható el. A kupon egy nyomtatott hírlevél, amely 3-szor, 4-szer nagyobb olvasottsággal rendelkezik, mint az ezredik reklámot tartalmazó e-mail.

Miért érdemes reklámanyagot helyezni a csomagokba?

Legfőbb előnyök

  • Ezzel bemutathatja webáruházát – egy kihagyhatatlan ajánlatot, előnyt vagy speciális akciót
  • Ha egy hozzáadott értéket biztosít a vásárlóinak kuponok formájában, akkor nagyobb eséllyel fognak Önnél vásárolni a jövőben is
  • Könnyen építheti a vásárlói bizalmát – így megköszöni a megrendelést és a kommunikáció máris személyesebb, bizalmasabb jellegű.
  • Minden egyes behelyezett reklámanyagért anyagi jutalom jár. Ezzel könnyen egyszerűen csökkentheti a csomagolási költségeket.

 

Hogyan működik?

Ön meghatározza a célcsoportot, amelyet szeretne megszólítani. Mi elküldjük a reklámanyagot a partnereinknek és ellenőrizzük a behelyezéseket. A partner webáruházaink a reklámanyagokat behelyezik a csomagjaikba. A vásárlónak pedig a csomagot kibontva egy kellemes meglepetésben lesz része és felhasználja a kapott ajánlatot.

További hírek
CSP Loyalty Programs
Kommunikáljon vásárlóival a CSOMAG PLUSZ LOYALTY segítségével
Miért ne használhatná saját webáruházaink csomagjait a vásárlókkal történő kommunikációra? M... Teljes cikk >>
Affliate konferencia 21-03-03
Első magyar Affiliate marketing konferencia
Ha ön webáruház tulajdonos, marketing manager, webshop üzemeltető vagy influencer esetleg eg... Teljes cikk >>
A factcool.com webáruház kampánya
A factcool.com webáruház kampánya 1,9 millió online vásárlót ér el
A factcool.com webáruházat biztosan nem kell bemutatnunk senkinek, aki egy kicsit is jártas ... Teljes cikk >>