BP_booking_cover_930x300

A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze

 Kedvezménykódok és kuponok hallatán mindenki a divatra és a szépségiparra asszociál. Nem csoda, hiszen talán ezekből van a legtöbb kupon a piacon. Ám a CSOMAG PLUSZ KFT nem csak a divat és a kozmetikumok hirdetésére specializálódik, hanem egyéb szegmensre is, miközben reklámanyagokat juttat el webáruházak csomagjain keresztül a vásárlóknak. Ez egy sikeres marketingstratégia a webáruházak számára. A hálózat sokszínűségének egyik legjobb példája a CSOMAG PLUSZ lengyel irodájának együttműködése a Booking.com-mal.

booking2

A Booking.com már 23 éve kínálja világszerte a hotelek és apartmanok egyre növekvő választékát az utazók számára. De nem csak szállások közül válogathatunk, hanem repülőjegyet is foglalhatunk, illetve autót is bérelhetünk rajtuk keresztül. Jelenleg 70 országban vannak jelen, weboldalukon pedig 43 nyelv közül választhatunk, ami igazán nagy nemzetközi sikerről tanúskodik.

A vállalat nemzetközi elismertsége és globális jelenléte viszont nem ok a különböző marketingstratégiák mellőzésére. Éppen ellenketőleg, jól megtervezettek stratégiák kellenek és sikertől függően ezek akár ismétlődhetnek is. A Booking.com 2019 áprilisában megkezdte együttműködését a CSOMAG PLUSZ lengyel hálózatával, amelynek célja főként az új vásárlók szerzése, valamint a brandépítés és annak erősítése volt. A csomagokba helyezett kupon pénvisszafizetést kínált az online felhasználók részére – a vásárlók, egy speciális linken keresztül foglaltak szállást, a kupon felhasználása után akár 100 PLN -t is visszakaphattak.

booking1b

Ez az egyedi kampány rendkívül pozitív eredménnyel zárult, ezért döntöttek a folytatás mellet, nem csak Lengyelországban, hanem Csehországban is. Meggyőződésünk, hogy a Booking.com következő kampányai a CSOMAG PLUSZ hálózatával legalább ugyanilyen sikeresen zárulnak.