Publikálva

Karácsony után azonban jön a január és a február, általában ebben a két hónapban egyre kevesebb a rendelések bonyolítása körüli feladat.

A vásárlók szüneteltetik az online vásárlásokat és Ön sem tehet mást, mint hátradől és lazít egyet. De ha fenn akarja tartani a vállalkozását, és tovább szeretne növekedni, akkor 12 hónapból 2 hónapot semmiképpen sem hagyhat ki.

Ezért készültünk pár hasznos tanáccsal, hogyan kerülheti el az eladások csökkenését a csúcsszezon után is.

  1. Tervezze meg marketingtevékenységeit előre

Azt gondolhatnánk, hogy a januári és februári hónap tervezésével ráérünk majd a Black Friday és karácsony után. Viszont ez így helytelen elgondolás. Ugyanis mindig érdemes előre terveznie, és célszerű világos stratégiát alkotni az év ezen időszakára is. Hiszen olyan kérdések tisztázása, mint: Mit szeretne elérni a karácsony utáni marketing stratégiával? Mi történjen a felhalmozódott készlettel? Vagy esetleg szeretné megnövelni az eladásokat a januári és februári időszaban?

Egy jó megoldás lehet például a felhalmozódót készlettől való megszabadulásra, egy klassz csomagajánlat létrehozása.

  1. Miért ne hozna létre egy csomagajánlatot?

Tudja, hogy a csomagajánlatok miért számítanak varázslatos megoldásnak? Mert nem csak a felesleges készletet csökkentésére jó megoldás, de remek lehetőséget biztosít vásárlóinak arra, hogy több terméket is megvásároljanak kedvezményesebb áron. A korlátozott időre szóló speciális csomagajánlatok fantasztikus eszközt jelentenek arra, hogy FOMO-t hozzanak létre ügyfelei körében, és motiválják őket a vásárlásra, melyre csupán addig van lehetőségük, amíg  az ajánlat elérhető.

Ügyeljen arra, hogy ellenálhatatlan csomagajánlatokat alkosson, melyek megvásárlására az ügyfél erős késztetést érezzen.

 

Photo by pmv chamara on Unsplash

 

3. Különleges végkiárusítás

Mindannyian tudjuk, hogy az ügyfelek szeretik a kedvezményeket. Főleg, ha azok nem csak az ünnepekre korlátozódnak. A végkiárusítás kiváló technika a felesleges készletek csökkentésére, egyúttal megoldás az ünnepek utáni forgalomcsökkenésre is. Ne ragaszkodjon a téli készlethez, szabadítson fel egy kis helyet ily módon a raktárbában, és ezzel egyidőben keressen pénzt az év egyébként meglehetősen nyugott időszakában.

 

4. Tegyen szert bevételre a hirdetési felület eladásával

Gondolt már arra, hogy az Ön webáruháza hogyan adhatná el hirdetési felületét más webáruházak és szolgáltatások számára? Mutatunk egy nagyon erős offline marketingeszközt, amellyel még több pénzt kereshet. Ha csomagokat küld ki, kihasználhatja ezt a hirdetési felületet, és eladásával egy második bevételi forráshoz juthat. A gyakorlatban egy nagyon egyszerű és gyors folyamatnak köszönhetően a CSOMAG PLUSZ hálózat partnerévé válhat, és újabb bevételt generálhat.

A cross-selling behelyezés nem újdonság a marketingben, de sok webáruház nem tudja, hogy a csomagjaik által kínált hirdetési felületek használatával extra bevételhez juthatnak. A webshop számára költséggel jár a csomag kiküldése az ügyfelek lakhelyére, de a hirdetési melléklet hozzáadása viszont nem jár további költségekkel.

Sőt, előfordulhat, hogy talán fel sem ismeri a csomagokban rejlő valódi erőt és lehetőséget. Az ügyfél nemcsak önként és szabadon rendelt Öntől valamit, de megadta a nevét és a címét, és a közös kommunikációjuk a bizalom kialakulását is feltételezi. Ezek olyan információk, amelyekért a legtöbb marketinges nagy árat fizetne, hogy összegyűjtse és felhasználja marketingstratégiájában.

Győződjön meg róla, hogy megfelelően használja fel a már birtokában lévő hirdetési felületet.

Ha szeretne csatlakozni partner hálózatunkhoz, és kihasználná a már egyébként is meglévő hirdetési felületét és pénzt is keresne vele, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@csomagplusz.hu  e-mail címen.

 

 

 5. Készítsen konkurencia elemzést

Milyen gyakran néz rá a versenytársai tevékenységére, és vizsgálja meg, hogy ők mit tesznek a siker érdekében? Azt javasoljuk, hogy emelje be a szokásai közé és vessen egy pillantást versenytársaira, nézze meg, milyen hirdetéseket, kampányokat és együttműködést futtatnak. Milyen kampányok működnek, és melyek nem túl sikeresek? Milyen egyéb tevékenységeket építettek be a marketingstratégiájukba, hogy a lehető legnagyobb mértékben növekedjenek. Ne sajnálja az időt a tanulásra és versenytársai tevékenységének az elemzésére, mert így többet nyerhet, egyszerre kereshet és időt spórolhat. Végül is minek feltalálni a spanyolviaszt, ha valaki más már megtette?

 6. Győzze le versenytársait az online és offline marketing innovatív eszközeivel.

Mindannyian tudjuk, hogy a digitális korszakban élünk és a legtöbb cég az online marketinget használja. És jól teszik! A közösségi média, az e-mail marketing, a PPC vagy az influencerekkel való együttműködés nagyszerű módja a márkaismertség növelésének és az ügyfelek elérésére. De mit szólna ahhoz, hogy nem csak a termékei meglévő rajongóit vonzaná a webshopba, hanem azokat is, akik tényleges vásárlóerővel rendelkeznek? Próbálja ki két szolgáltatásunk kombinációját – a CSOMAG PLUSZ csomagbehelyezést és a www.kuplio.hu  kuponkód és kedvezménykeresőnket. Ezzel a két termékkel két hatékony csatornán keresztül érheti el az online vásárlókat. És tudja mi az ezzel kapcsolatos legjobb hír? Marketingszolgáltatásainkkal elérheti azokat az embereket, akik ténylegesen vásárolnak termékeket az online áruházakból, vagy aktív kedvezményvadászai a megvásárolni kívánt terméknek.

 

 

Reméljük, hogy tippjeink segítenek az ünnepek utáni nyugalmi szezon fellendítésében, és az eladásai nem zuhannak vagy lassulnak tovább, hanem szép, magas számban jelennek majd meg.

Ha szeretné megtudni, hogyan segíthetik a csomagbehelyezések a vállalkozásának növekedését és az év nehéz időszakainak leküzdését, vegye fel a kapcsolatot értékesítési csapatunkkal, és foglaljon időpontot egy megbeszélésre.