Nézzük rá közelebbről az egyik ügyfelünk kedvezmény kupon kampányának adataira. A Factcool kampánya 6 hétig futott Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban és Romániában. Az akvizíciós branding kampány során 1.900.000 millió csomagba helyeztek be DL formátumú utalványokat és kuponkatalógusokat, amelyek a tényleges vásárlóerővel bíró és nagy vásárlási szándékkal rendelkező online vásárlókat érték el.
A Factcool.com ügyfelünk kampánya nagyon pontos szegmentációval képes volt elérni a 18-45 év közötti nőket, akik érdeklődnek a szépség és életmód, háztartás, család, média és hobbi, technológia iránt.
Jelenlegi és új vásárlóik is 10% kedvezményt kaptak minden termékre.
Így a 6 hétig tartó kampánnyal a Factcool új ügyfeleket tudott szerezni, növelni tudta online értékesítéseit, megerősítette piaci pozícióját, és egyúttal növelte ügyfelei lojalitását.
Azonban ügyfeleink között nemcsak a Factcool a sikeres kampány egyetlen példája. Egy közelmúltbeli kampányban a Vasco Electronics 194%-os ROI-t ért el a BALIK PLUS-szal folytatott kampányából. Kampányuk 6 hétig futott a szlovák és a cseh piacon, és 200.000 csomagba helyezték be a kedvezményre feljogosító utalványokat.
A piacon eltöltött 11 év alatt a kelet-közép-európai régió legnagyobb e-shopjaival működünk együtt, mint a Tesco, Tescoma, Koku.bg, Phillips, Astratex, Answear, Notino, Ciela, Store, Framar, Mania, Zlatna Ribka, и много други . E jól ismert márkák legnépszerűbb termékeinket választják, mint a DL-utalványaink, a CSOMAG PLUSZ Boríték és a CSP Loyalty.
Kuponkatalógus a legnépszerűbb termékünk a kisebb e-shopok körében, akik több mint 80.000 vásárló felé szeretnék kommunikálni márkájukat a különböző piacokon és mindezt alacsonyabb költségvetéssel.
Ha még mindig szkeptikus az offline marketing erejével kapcsolatban, nézze meg ezeket a számokat egy nemrégiben készült tanulmányból, amely a nyomtatott média erejéről szól.
A csomagokba helyezett reklámmelléklet nagyszerű hirdetési eszköz az új ügyfelek megszerzésére. A jelenlegi kutatások szerint a nyomtatott hirdetések vásárlási szándéka 40%-kal magasabb, mint a digitálisé. Az emberek általában több időt töltenek a nyomtatott hirdetésekkel, és pontosabban olvassák azokat, mint a digitális térben megjelenő hirdetéseket. Annak ellenére, hogy digitális korszakban élünk, a nyomtatott média még mindig a 3. legerősebb marketingeszköz.
A CSOMAG PLUSZ -nál hiszünk abban, hogy egy erős marketingstratégia különböző marketingeszközök – offline és online – keverékét foglalja magába. A digitális marketing jelentősége ma vitathatatlan, de emlékeznünk kell arra, hogy az offline marketing nincs kihaló félben, és még mindig hatékony eszköz.