Publikálva

A közvéleménykutatásban 2 400 személy lett megszólítva, 18 – 65 éves kor között, nyolc európai országból (Németország, Olaszország, Spanyolország, Franciaország, Lengyelország, Svédország, Nagy Britannia és Hollandia).

Az tanulmány nagy lehetőséget tárt fel a küldeményekbe csomagolt reklámanyagok piacán. A megkérdezettek 87%-a kézhez vette a küldeményekbe csomagolt reklámanyagokat.

A megkérdezettek körülbelül 80%-a már kapott valamilyen reklámanyagot internetes rendeléseihez csomagolva, ebből körülbelül egy harmaduk nagyon pozitívan értékelte ezt. Ezen kívül a megkérdezettek 42%-a elolvassa a kapott reklámanyagot, illetve a hirdető weboldalát is meglátogatja. A megkérdezettek 67%-a válaszolta, hogy a jövőben kapott hasonló reklámanyagot nagy valószínűséggel fel is fogja használni, amennyiben azokat saját specifikus igényeire szabottnak találja.

A megkérdezettek főleg a termékminták és kuponok, valamint a bónusz katalógusok és kuponfüzetek iránt mutattak érdeklődést. A kutatásból az is kiderült, hogy az Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban megkérdezettek nagyobb mértékben nyitottak a csomagokba helyezett reklámanyagok felé.

Forrás: https://www.presseanzeiger.de