Publikálva

A www.urbanstore.sk, www.urbanstore.cz webáruház – ahol a stílusos öltözéktől a sportoson át a világmárkás cipőkig minden megtalálható – új vásárlókat ért el és megerősítette a brandet a szlovák és cseh piacon egyaránt.

Az UrbanStore 2018 őszi kampányának a témája a gardróbcsere volt, amit annak érdekében, használt, hogy új vásárlókat szerezzen, erősítse a márkatudatot, valamint növelje márkapozícióját a versenytársakkal szemben egy exkluzív utalvány segítségével.

A CSOMAG PLUSZ hálózatán keresztül több mint 1500 partner-webáruház található a cseh és szlovák piacon, gyakorlatilag az online vásárlókat szóljuk meg. Több mint 80.000 db csomagba került bele az az exkluzív kedvezménykupon, mely online vásárlás esetén 4 € / 100 Kč kedvezményt nyújtott a teljes szortimentre.

A kampányindulás és a voucherek terjesztése a szezonális gardróbcsere idejére lett ütemezve, azaz, amikor a nyári öltözéket felváltják az őszi-téli ruhák és cipők, mivel a szezonváltások idején valószínűsíthetőek a „nagy bevásárlások” a ruhák, cipők és egyéb kiegészítők terén. Az UrbanStore által kínált kuponok év végéig voltak érvényesek, ami kiváló lehetőséget nyújtott a karácsonyi ajándékok kedvezményes vásárlására, illetve egyértelműen befolyásolta a vevőket abban, hogy mely webáruházban költsenek.
A megfelelően szegmentált voucher nemcsak ÉLETKOR és NEM alapján találta meg a vásárlóit, hanem figyelembe vette azokat a kategóriákat, mint a DIVAT, SZÉPSÉG ÉS ÉLETMÓD, melyek ebben az időszakban a legfőbb szegmensek számítanak a megtérülés szempontjából is.
Ez a fajta akvizíciós tevékenység nyomtatott formája az egyik csatornája az UrbanStore marketingstratégiájának, mely abban segít, hogy új vásárlókat szerezzenek hatékony és hosszútávú együttműködést remélve.

urban store voucher