Bónusz Katalógus

Egy egyedülálló marketinglehetőség egymással nem konkuráló ügyfelek számára egy 12 oldalas kuponkatalógus formájában. Olyan marketing eszköz, ahol a magas elérést, ugyanakkor az egy főre jutó vásárló megszólításának az árát kedvező arányban tudjuk kínálni.

  • A potencionális, valamint a már meglévő online vásárlók közvetlen megszólítása
  • Az ügyfél 1 oldalas egyedi látványterve közvetlenül az internetes áruházak csomagjaiba kerül
  • Legfőbb szegmens: NŐK, mint online vásárlók
  • A hirdető kizárólagossága a szegmensben, a népszerűsítés erősítése a címlapon lévő logóval

 

GRAFIKAI SPECIFIKÁCIÓ

Katalógus mérete: 190 x 93 mm vagy 145 x 145 mm
Papír: 90 – 115 ONM
Súly: 10 g – 15 g
Kötés: V1 vagy V2
A borító eleje minden esetben egyedi designnal rendelkezik, az adott kiadásban szereplő hirdetők logójával.

 

LADIES KATALÓGUS

  • Célcsoport: webáuházak, melyek elsősorban a nőket célozzák meg
  • Terjesztés: 6 hét
  • Példányszám: 80 000 – 100 000 db
  • Ár: 190 000 Ft-tól
  • ÁrajánlatkérdésKiadási terv
  • Már lehet jelentkezni a legújabb katalógusunkba!
Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland