Bónusz Katalógus

Egy egyedülálló marketing koncepció tizenegy – egymással nem konkuráló – ügyfél számára a 12 oldalas kuponkatalógus formájában. Olyan marketing eszköz, ahol a magas elérést, ugyanakkor az egy főre jutó vásárló megszólításának az árát kedvező arányban tudjuk kínálni.

  • A potencionális, valamint a már meglévő online vásárlók közvetlen megszólítása
  • Az ügyfél 1 oldalas egyedi látványterve közvetlenül az internetes áruházak csomagjaiba kerül
  • Legfőbb szegmens: NŐK, mint online vásárlók
  • A hirdető kizárólagossága a szegmensben, a népszerűsítés erősítése a címlapon lévő logóval

 

GRAFIKAI SPECIFIKÁCIÓ

Katalógus mérete: 190 x 93 mm
Papír: 115 ONM
Súly: 10g
Kötés: V1 vagy V2
A borító eleje minden esetben egyedi designnal rendelkezik, az adott kiadásban szereplő hirdetők logójával.

 

LADIES KATALÓGUS

  • Célcsoport: webáuházak, melyek elsősorban a nőket célozzák meg
  • Terjesztés: 6 hét
  • Példányszám: 50 000 – 60 000 db
  • Ár: 190 000 Ft-tól
  • ÁrajánlatkérdésKiadási terv
  • Jelentkezés: a 2018-as őszi és a téli kiadványba lehetséges
Recent Posts

INTERNET HUNGARY konferencia 2018

Nemsokára lehetősége nyílik találkozni a magyar piac legkiemelkedőbb e-commerce szereplőivel. Szeptember 25-én és 26-án zajlik az „online iparág“ egyik legfontosabb konferenciája, az INTERNET Hungary. Már 1999 óta nyújt a résztvevőknek új elemzéseket, nemzetközi információkat, továbbá a magyarországi cégek informatizálásával kapcsolatos kormányzati programokat. A szervezők a siófoki Azúr Hotelben izgalmas programokkal készülnek, tele új trendekről szóló előadásokkal, hasznos tapasztalatokkal, esettanulmányokkal és az ehhez kapcsolódó kutatásokkal. A 2 nap alatt 6 teremben zajlanak majd az előadások a 2500 fős közönségnek, több, mint 25 érdekes témát érintve. Többek között az alábbiakat:

  • Branding
  • Kereskedelem – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Szerviz/Stratégiák
  • Design – Érzelemmarketing
  • Mesterséges intelligencia
  • Adatmarketing
  • Stratégia és menedzsment – Tartalomgyártás

Biztosan lesz miből válogatni: A konferencia programja

Örömünkre szolgál, hogy magyar irodánk, a Csomag Plusz is aktívan részt vesz a programon „Az off-line és on-line marketing összefonódása“ téma keretein belül. Az üzletkötők 26-án, szerdán 10:30-tól mutatják be, hogy mennyire lehet sikeres az akvizíciós kampány a nyomtatott reklám és az online eladás összefonódásakor.

Amennyiben Ön is érdeklődik a téma iránt, használja ki a lehetőséget, és az előadás utáni fórumon vagy a standunknál  – ahová ezúton is meghívjuk – találkozzon velünk személyesen. Megismerkedhet az egyik leghatékonyabb marketing eszközzel, mely az aktív on-line vásárlókat célozza meg, valamint megtudhatja a kisebb és nagyobb webshopok sikeres kampányainak a titkát is. Várjuk Önt szeretettel.

  1. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  2. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  3. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  4. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland
  5. Szépségápolás nagyágyúkkal Comments Off on Szépségápolás nagyágyúkkal
  6. Használ Ön kedvezménykódot a webáruházában? Comments Off on Használ Ön kedvezménykódot a webáruházában?
  7. Illatos voucher Romániában – Douglas Parfüméria Comments Off on Illatos voucher Romániában – Douglas Parfüméria
  8. GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest Comments Off on GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest
  9. Klenoty Aurum – a 2018 év új arca Comments Off on Klenoty Aurum – a 2018 év új arca