Publikálva

Éppen ezért az új vásárlók megszólítására és az eladások növelésére lehetőleg erős partnereket választ.

A cég az idén tavasszal egy sikeres akvizíciós kampányt indított, (pontosabban ismételt meg) a CSOMAG PLUSZ hálózatán belül Csehországban BALÍK PLUS. Most sem bízták a véletlenre a kampányuk új arcának választását – idén a népszerű énekesnő, Dara Rollins kapta a főszerepet.

20% zľava

 

A kampánnyal a 30-45 év közötti nőket célozták meg, a divat, kozmetika, család és háztartás szegmensekre helyezve a hangsúlyt. A kampány célja nem csak az új arc bemutatása volt, hanem az új óra és ékszer kollekciójának népszerűsítése is, mégpedig egy 20% kedvezményt biztosító kupon által a www.klenotyaurum.cz webáruházban. Márkaboltjaik forgalmának növelését pedig egy leporelló terjesztésével, azaz a csomagokba történő behelyezéssel erősítették.

A sikeres együttműködés egy másik lépése a „Briliáns kollekció 9999 Sk” nevű mesés termékkatalógus kiadása volt.

Ahogy az elmúlt években, az idén is nagy siker övezte a kampányt.  A BALÍK PLUS hálózat az ügyfeleivel együtt, és az ő érdekeit szem előtt tartva, folyamatosan az együttműködés újabb és újabb modelljein dolgozik, amelyek tovább erősítik a márkát és amelyek által sikeresen szólítanak meg új vásárlókat további együttműködést eredményezve.