A cég az idén tavasszal egy sikeres akvizíciós kampányt indított, (pontosabban ismételt meg) a CSOMAG PLUSZ hálózatán belül Csehországban BALÍK PLUS. Most sem bízták a véletlenre a kampányuk új arcának választását – idén a népszerű énekesnő, Dara Rollins kapta a főszerepet.
A kampánnyal a 30-45 év közötti nőket célozták meg, a divat, kozmetika, család és háztartás szegmensekre helyezve a hangsúlyt. A kampány célja nem csak az új arc bemutatása volt, hanem az új óra és ékszer kollekciójának népszerűsítése is, mégpedig egy 20% kedvezményt biztosító kupon által a www.klenotyaurum.cz webáruházban. Márkaboltjaik forgalmának növelését pedig egy leporelló terjesztésével, azaz a csomagokba történő behelyezéssel erősítették.
A sikeres együttműködés egy másik lépése a „Briliáns kollekció 9999 Sk” nevű mesés termékkatalógus kiadása volt.