Publikálva

Adjon termékéből egy konkrét mintát a vásárlónak egy másik webáruház csomagjaiba helyezve, Ezzel a termék iránti bármely kétségét megszüntetheti, illetve a klasszikus, megszokott reklámanyaggal ellentétbenmegajándékozza őt egy hozzáadott értékkel is a szokásos reklámanyaggal szemben.

A nyár végén a CSOMAG PLUSZ hálózat keretén belül egy kampány került megvalósításra a Surf márkájú mosógélt értékesítő ügyfél számára.

A kampány célja a termék bevezetése a piacra, a termékismertség növelése és az értékesítés növelése volt a mosógél minta behelyezésével a divat-webáruházak vásárlói számára, akiknek így alkalmuk adódott arra, hogy azonnal leteszteljék az új mosógéllel történő mosást.

A kommunikáció célja az volt, hogy az ügyfelek megérezhessék azt az örömöt, amit a tiszta fehérnemű illatának felfedezése nyújt, elbűvölni őket a kiválasztott virágkombinációkkal, és bemutatni egy minőségi terméket sugárzó tisztaság és hatékony mosás formájában.

Szívesen kortyolgat egy jó könyv mellett egy finom kávét? Ebben a szellemben készítettünk a Nestlé számára augusztusban egy „áruminta kampányt” 2 g-os Nescafe Gold Barista instant kávéminták terjesztésével. Azok a partnerek, akik behelyezték csomagjaikba az adott kávémintákat, elsősorban könyv-webáruházak voltak, hogy az ügyfél az új könyve olvasását még kellemesebbé tegye egy olyan finom kávé fogyasztásával, amelyet mintha egy profi barista készített volna el számára. A kampányt a szlovák és a cseh piacokon valósítottuk meg összesen 20.000 példányszámban.

A marketingkommunikáció ezen formáján keresztül hatni tud a vásárlókra, illetve az ilyen ösztönzők segítségével felkeltheti érdeklődését az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak megvásárlására. Így az ügyfél aktívan részt vesz az Ön kommunikációjában, és pozitív reakciót vált ki belőle.