Az tanulmány nagy lehetőséget tárt fel a küldeményekbe csomagolt reklámanyagok piacán. A megkérdezettek 87%-a kézhez vette a küldeményekbe csomagolt reklámanyagokat.
A megkérdezettek körülbelül 80%-a már kapott valamilyen reklámanyagot internetes rendeléseihez csomagolva, ebből körülbelül egy harmaduk nagyon pozitívan értékelte ezt. Ezen kívül a megkérdezettek 42%-a elolvassa a kapott reklámanyagot, illetve a hirdető weboldalát is meglátogatja. A megkérdezettek 67%-a válaszolta, hogy a jövőben kapott hasonló reklámanyagot nagy valószínűséggel fel is fogja használni, amennyiben azokat saját specifikus igényeire szabottnak találja.
A megkérdezettek főleg a termékminták és kuponok, valamint a bónusz katalógusok és kuponfüzetek iránt mutattak érdeklődést. A kutatásból az is kiderült, hogy az Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban megkérdezettek nagyobb mértékben nyitottak a csomagokba helyezett reklámanyagok felé.
Forrás: https://www.presseanzeiger.de