Sok vállalkozás gyakori kérdése a következő: “Hogyan mérhetjük offline kuponjaink hatását az online értékesítésre?”
Íme három hatékony módszer, amellyel betekintést nyerhet az ügyfelek elkötelezettségébe:
- QR-kódok
Használjon QR-kódokat, amelyek specifikus UTM-paraméterekkel rendelkező URL-ekre hivatkoznak. Ezekből a kódokból származó forgalom elemzésével azonosíthatja a felhasználói elköteleződés forrását. Ez a széles körben használt módszer leegyszerűsíti a bejövő forgalom nyomon követését a branding marketing kampányok esetén.
- Promóciós kódok
Használjon különleges ajánlatokat a webshopos csomagok által küldött hirdetéseiben, hogy ösztönözze az ügyfelek elkötelezettségét. A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek fogékonyabbak az ilyen ajánlatokra, ami 2-3-szor magasabb konverziós arányt eredményez. Kísérletezzen különböző termékekkel, a kedvezmény százalékos mértékével és egyedi kódokkal a kampány hatékonyságának pontos nyomon követéséhez. Ezek a kódok lehetnek azonosak az egész kampányban, vagy egyediek minden felhasználó számára.
- Landing page
Hozzon létre különálló landing oldalat nyomtatott hirdetési kampányokhoz. A nyomtatott anyagok tartalmazni fognak egy egyedi URL-t, amely ezekre az oldalakra vezeti a látogatót, és segít nyomon követni a kifejezetten a kuponokból származó forgalmat és konverziókat.
Bónusz tipp! Használjon olyan szórólapot mely egyből belépőjegyként is szolgál
Rendezvények vagy új üzletek megnyitása esetén használja az insert marketinget a jegyként vagy egyedi kedvezményes kuponként szolgáló szórólapok terjesztésére. Ez lehetővé teszi az eseményen részt vevő vagy az ajánlatot beváltó résztvevők számának mérését, így értékes betekintést nyerhet hirdetési csatorna hatékonyságába.
Ha lebilincselő kampányt szeretne létrehozni velünk, lépjen velünk kapcsolatba e-mail-en keresztül.