A fogyasztók szempontjából a csomagokba vagy magazinokba behelyezett reklámbetét az egyik leghasznosabb hirdetési forma. A fogyasztók pozitívabban fogadják, mint a televízióból, rádióból vagy más reklámhordozókból származó hirdetéseket. Ez az egyetlen offline médium, amely az online vásárlók ügyfelek 100%-át éri el.
Egyedi koncepciókat kínálunk
1. Az ügyfél célcsoportjának pontos megcélzása
Az Ön által meghatározott specifikációnak megfelelően felvesszük a kapcsolatot potenciális vásárlóival. Több mint 20 európai ország legismertebb webáruházával és kiadójával kötjük össze.
Az Ön által meghatározott specifikációnak megfelelően felvesszük a kapcsolatot potenciális vásárlóival. Több mint 20 európai ország legismertebb webáruházával és kiadójával kötjük össze.
2. Az ajánlat egyedisége a döntő
Megtervezzük az Ön számára legoptimálisabb kommunikációs formát. Segítünk Önnek a tökéletes reklámanyag vagy kupon megtervezésében, valamint annak kivitelezésében.
Megtervezzük az Ön számára legoptimálisabb kommunikációs formát. Segítünk Önnek a tökéletes reklámanyag vagy kupon megtervezésében, valamint annak kivitelezésében.
3. Megfelelő kampányidőzítés
Gondoskodunk arról, hogy reklámanyagait a potenciális vásárlókhoz a megfelelő időben jusson el.
Gondoskodunk arról, hogy reklámanyagait a potenciális vásárlókhoz a megfelelő időben jusson el.
4. Minden kampányt optimalizálunk
Minden kampány esetében igyekszünk felállítani az optimális arányt az ár és a kampány hatása között. Mindig Önön múlik, hogy az eredmények optimalizálására összpontosítunk, vagy a lehető legtöbb megszerzett potenciális ügyfélre.
Minden kampány esetében igyekszünk felállítani az optimális arányt az ár és a kampány hatása között. Mindig Önön múlik, hogy az eredmények optimalizálására összpontosítunk, vagy a lehető legtöbb megszerzett potenciális ügyfélre.
A behelyezett hirdetésmelléklet megfelel egy ajánlással járó személyes konzultációnak
Kampányaink működnek
Személyes kapcsolatfelvétel otthon
A reklámanyagokkal való találkozás egyre inkább meghatározza az adott kampány sikerét. Kedvezményes kupon vagy termékmintát tartalmazó csomag felbontása örömmel párosuló pillanat!
A vevő döntési szabadsága
A reklámozás ezen formája esetében az ügyfél nem érzi magát nyomás alatt, így érvényesül a döntési szabadság.
100%-ban mérhető kampányok
A kampánymechanizmus beállításaitól függően különböző módszerek állnak rendelkezésre a kampány konverzióinak és eredményeinek értékelésére és mérésére. Az offline kampányok online mérhetők.
85 %
ember találta hasznosnak a kinyomtatott kedvezménykuponokat
42 %
a elolvassa a reklámanyagokat és felkeresi a hirdető weboldalát
18 %
válaszadó ajánlaná ismerőseinek a lehetőséget