Kommunikációs eszközünk az egész árukészletre vonatkozó 20%-os kedvezményes voucher volt. A kampány a lakberendezés és otthon iránt érdeklődők csoportját célozta meg, melyet az online megrendelt csomagokba helyezett kuponokkal, valamint a vasekupony.sk és a vasekupony.cz kuponportál online hirdetéseivel valósítottunk meg. A kupon – tekintettel a bútor szegmensre – 3 hónapig volt érvényes.
Ügyfelünk pozitívan értékelte a kampány eredményét, ugyanis ez a csatorna 10%-ban teljesen új vásárlókat hozott számára, akik ezelőtt sosem látogatták még meg a Möbelix webáruházát. A kampány jelentős eleme volt, hogy a befejezett vásárlások teljes értéke sokkal magasabb volt, mint az átlagos vásárlói kosár értéke, melyet az ügyfelünk egyébként a szokásos nem célzott terjesztési eszközökkel ért el. Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a kedvezménykupont a vásárlók leginkább a nem akciós termékek megvételére használták fel, annak ellenére, hogy ez nem szerepelt a kedvezmény felhasználásának feltételei között. A teljes árukészletre vonatkozó 20%-os kedvezményes voucherrel nemcsak az érdeklődést sikerült felkelteni a vásárlók között, hanem arra ösztönözte őket, hogy magasabb értékben vásároljanak az apróságok helyett, ahogy az elő szokott fordulni a kupon nélkül.
Tekintettel az áruk specifikus szegmensére a vásárlók a kedvezménykuponok 60%-át a kupon érvényességének utolsó hónapjában használták fel. Ez az adat is azt erősíti, hogy a kampány a kampány elérte célját, mivel az ilyen fajta áruk vásárlásánál a vásárló elnyújtja a döntési folyamatot szemben a mindennapos fogyasztási cikkek vásárlásával.
Ön is az elégedett ügyfeleink közé szeretne tartozni?
Érdeklődjön a 06 70 432 7788-as telefonszámon vagy az info@csomagplusz.hu e-mail címen.