Hálózati partnerkapcsolat

1.A CSOMAG PLUSZ az Ön partnere az internetes értékesítés utólagos bevételi forrásainak kiaknázásában.

Egyszerűen és különösebb erőfeszítések nélkül juthat vonzó utólagos bevételekhez, mindezt teljesen költségmentesen és kötelékek nélkül. Online kereskedőként összehozzuk Önt a reklám partnerekkel és így meglévő vásárlói számára utólagos hozzáadott értéket érünk el.

Olvassa el ajánlatunkat és váljon a vonzó jutalékozási modellel rendelkező CSOMAG PLUSZ hálózat részesévé.

Termeljen extra bevételt csomagküldésein reklámanyagok behelyezésével.
Adjon vásárlóinak hozzáadott értéket kedvezménykuponok, reklámajándékok és reklámminták formájában.

CSUPÁN 4 LÉPÉS a CSOMAG PLUSZ hálózatba történő regisztrációtól az első jutalékig

1. 2. 3. 4.

Regisztráció a CSOMAG PLUSZ hálózatba

Regisztráljon a CSOMAG PLUSZ hálózatba weboldalunkon. A regisztráció ingyenes.

A regisztrációs e-mail visszaigazolásával személyi fiókja a CSOMAG PLUSZ hálózatban aktiválásra kerül. Regisztrációja alapján lehetőségünk nyílik arra, hogy kézbesítsük Önöknek a csomagolásra szánt reklámanyagokat.

Reklámanyagok megrendelése és rendelkezésre bocsátása

Minden csomagolásra szánt anyagról előre értesítjük személyes CSOMAG PLUSZ fiókján, valamint e-mail formájában is.

Visszaigazolását követően részletes információkat küldünk a reklámanyagokról, azok mennyiségeiről és a kiszállítási időpontról. A reklámanyagokat saját költségünkre kézbesítjük ki az Önök által megadott kiszállítási címre.

A reklámanyagok átvételét követően meg is kezdheti azok csomagolását és szétküldését.

Egyenlegek jelentése

Legalább hetente egyszer frissítse saját CSOMAG PLUSZ számláján a kiküldött reklámanyagok mennyiségét, hogy hatékonyabban tervezhessük kapacitásait és figyelemmel kísérhessük az egyes reklámanyagok szétküldésének folyamatát.

Jelentéseik alapján felismerjük, hogy az eredetileg kézbesített reklámanyag hamarosan elfogy és megtervezhetjük a további csomagolható reklámanyagok kézbesítését.

Reklámanyagok kiküldésének befejezése és a jutalék átvétele

Amint szétküldte valamelyik reklámanyag összes példányát, elegendő, ha a rendszerben leigazolja, hogy a kézbesített reklámanyagot sikeresen becsomagolta csomagjaiba és elküldte vásárlóinak. A csomagolás befejezésének igazolásával az adott reklámanyag után járó jutalék havi elszámolásához jóváírásra kerül. Ezt követően minden hónapban, a tárgyidőszakot követő hónap 15. napjáig megküldjük az elszámolást, majd jutalékát számlájára utaljuk.

Felhívjuk figyelmét, hogy ellenőrző próbavásárlásokat végzünk, melyek segítségével ellenőrizzük, hogy csomagjaikba rendre becsomagolásra kerülnek e a reklámanyagok. Járuljon hozzá Ön is a CSOMAG PLUSZ hálózat minőségéhez! Csak magas minőséggel tudják a jövőre nézve biztosítani, hogy a reklámanyagokat továbbra is rendelkezésükre bocsátjuk. Bármilyen felmerülő kérdése esetén forduljon hozzánk bizalomal.

Recent Posts

INTERNET HUNGARY konferencia 2018

Nemsokára lehetősége nyílik találkozni a magyar piac legkiemelkedőbb e-commerce szereplőivel. Szeptember 25-én és 26-án zajlik az „online iparág“ egyik legfontosabb konferenciája, az INTERNET Hungary. Már 1999 óta nyújt a résztvevőknek új elemzéseket, nemzetközi információkat, továbbá a magyarországi cégek informatizálásával kapcsolatos kormányzati programokat. A szervezők a siófoki Azúr Hotelben izgalmas programokkal készülnek, tele új trendekről szóló előadásokkal, hasznos tapasztalatokkal, esettanulmányokkal és az ehhez kapcsolódó kutatásokkal. A 2 nap alatt 6 teremben zajlanak majd az előadások a 2500 fős közönségnek, több, mint 25 érdekes témát érintve. Többek között az alábbiakat:

  • Branding
  • Kereskedelem – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Szerviz/Stratégiák
  • Design – Érzelemmarketing
  • Mesterséges intelligencia
  • Adatmarketing
  • Stratégia és menedzsment – Tartalomgyártás

Biztosan lesz miből válogatni: A konferencia programja

Örömünkre szolgál, hogy magyar irodánk, a Csomag Plusz is aktívan részt vesz a programon „Az off-line és on-line marketing összefonódása“ téma keretein belül. Az üzletkötők 26-án, szerdán 10:30-tól mutatják be, hogy mennyire lehet sikeres az akvizíciós kampány a nyomtatott reklám és az online eladás összefonódásakor.

Amennyiben Ön is érdeklődik a téma iránt, használja ki a lehetőséget, és az előadás utáni fórumon vagy a standunknál  – ahová ezúton is meghívjuk – találkozzon velünk személyesen. Megismerkedhet az egyik leghatékonyabb marketing eszközzel, mely az aktív on-line vásárlókat célozza meg, valamint megtudhatja a kisebb és nagyobb webshopok sikeres kampányainak a titkát is. Várjuk Önt szeretettel.

  1. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  2. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  3. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  4. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland
  5. Szépségápolás nagyágyúkkal Comments Off on Szépségápolás nagyágyúkkal
  6. Használ Ön kedvezménykódot a webáruházában? Comments Off on Használ Ön kedvezménykódot a webáruházában?
  7. Illatos voucher Romániában – Douglas Parfüméria Comments Off on Illatos voucher Romániában – Douglas Parfüméria
  8. GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest Comments Off on GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest
  9. Klenoty Aurum – a 2018 év új arca Comments Off on Klenoty Aurum – a 2018 év új arca