Hálózati partnerkapcsolat

1.A CSOMAG PLUSZ az Ön partnere az internetes értékesítés utólagos bevételi forrásainak kiaknázásában.

Egyszerűen és különösebb erőfeszítések nélkül juthat vonzó utólagos bevételekhez, mindezt teljesen költségmentesen és kötelékek nélkül. Online kereskedőként összehozzuk Önt a reklám partnerekkel és így meglévő vásárlói számára utólagos hozzáadott értéket érünk el.

Olvassa el ajánlatunkat és váljon a vonzó jutalékozási modellel rendelkező CSOMAG PLUSZ hálózat részesévé.

Termeljen extra bevételt csomagküldésein reklámanyagok behelyezésével.
Adjon vásárlóinak hozzáadott értéket kedvezménykuponok, reklámajándékok és reklámminták formájában.

CSUPÁN 4 LÉPÉS a CSOMAG PLUSZ hálózatba történő regisztrációtól az első jutalékig

1. 2. 3. 4.

Regisztráció a CSOMAG PLUSZ hálózatba

Regisztráljon a CSOMAG PLUSZ hálózatba weboldalunkon. A regisztráció ingyenes.

A regisztrációs e-mail visszaigazolásával személyi fiókja a CSOMAG PLUSZ hálózatban aktiválásra kerül. Regisztrációja alapján lehetőségünk nyílik arra, hogy kézbesítsük Önöknek a csomagolásra szánt reklámanyagokat.

Reklámanyagok megrendelése és rendelkezésre bocsátása

Minden csomagolásra szánt anyagról előre értesítjük személyes CSOMAG PLUSZ fiókján, valamint e-mail formájában is.

Visszaigazolását követően részletes információkat küldünk a reklámanyagokról, azok mennyiségeiről és a kiszállítási időpontról. A reklámanyagokat saját költségünkre kézbesítjük ki az Önök által megadott kiszállítási címre.

A reklámanyagok átvételét követően meg is kezdheti azok csomagolását és szétküldését.

Egyenlegek jelentése

Legalább hetente egyszer frissítse saját CSOMAG PLUSZ számláján a kiküldött reklámanyagok mennyiségét, hogy hatékonyabban tervezhessük kapacitásait és figyelemmel kísérhessük az egyes reklámanyagok szétküldésének folyamatát.

Jelentéseik alapján felismerjük, hogy az eredetileg kézbesített reklámanyag hamarosan elfogy és megtervezhetjük a további csomagolható reklámanyagok kézbesítését.

Reklámanyagok kiküldésének befejezése és a jutalék átvétele

Amint szétküldte valamelyik reklámanyag összes példányát, elegendő, ha a rendszerben leigazolja, hogy a kézbesített reklámanyagot sikeresen becsomagolta csomagjaiba és elküldte vásárlóinak. A csomagolás befejezésének igazolásával az adott reklámanyag után járó jutalék havi elszámolásához jóváírásra kerül. Ezt követően minden hónapban, a tárgyidőszakot követő hónap 15. napjáig megküldjük az elszámolást, majd jutalékát számlájára utaljuk.

Felhívjuk figyelmét, hogy ellenőrző próbavásárlásokat végzünk, melyek segítségével ellenőrizzük, hogy csomagjaikba rendre becsomagolásra kerülnek e a reklámanyagok. Járuljon hozzá Ön is a CSOMAG PLUSZ hálózat minőségéhez! Csak magas minőséggel tudják a jövőre nézve biztosítani, hogy a reklámanyagokat továbbra is rendelkezésükre bocsátjuk. Bármilyen felmerülő kérdése esetén forduljon hozzánk bizalomal.

Recent Posts

Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!

Az ANSWEAR.hu és a CSOMAG PLUSZ Kft. együttműködésének kezdete 2017-re vezethető vissza. Azóta több közös projektet indítottunk, a printben megjelenő kedvezménykuponoktól és a kuplio.hu oldalon keresztül indított kampányokon keresztül. A tavalyi év során Sebó Krisz lett a magyarországi Answear.hu country managere, akivel az elmúlt időszak változásairól, sikereiről és az előttünk álló tervekről beszélgettünk:

 A tavalyi év sok pozitív változást hozott számotokra is, többek között megújult az oldalatok. Miért változtattatok a weboldalon?

Ez egy nagyobb folyamat része. Jelenleg hét országban vagyunk jelen (Lengyelország, Ukrajna, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Románia, Magyarország) maga a márka pedig 2010 decemberében alakult, tehát az indulás óta eltelt 9 év, éppen ideje volt, hogy megújuljunk. Igaz Magyarországon 2016-ban startoltunk, de mivel az online világ szinte napról-napra változik, az igények átalakulnak, nekünk az a dolgunk, hogy felmérjük ezeket és lépést tartsunk velük. A mostani változtatások pedig pontosan ezen okokból történtek, röviden összefoglalva egy praktikusabb és a felhasználók számára könnyebben kezelhető weboldalt szerettünk volna létrehozni, ahol élmény a vásárlás.

Miért, mitől lesz élmény nálatok vásárolni?

Nem tudom te hogy vagy vele, de én mindig és mindenhova rohanok. Szeretnénk, ha a vásárlás nem csak egy újabb gondot jelentene az embereknek, hanem olyan időtöltésként gondolnának rá, amikor rövid idő alatt hatékonyak tudnak lenni – ez manapság igen ritka. A megújult weboldal, az új funkciók is mind erre a gondolatmenetre épülnek. Az új szűrőknek köszönhetően – amik a termékek feletti sávban helyezkednek el – például sokkal könnyebben megtalálhatjuk a keresett termékeket. A keresési feltételeket automatikusan menti a rendszer, amit igény szerint egy klikkeléssel kitörölhetünk. Ha megvan a kiszemelt darab, a nagyobb, részletesebb termékfotók és a pontos leírás segítségével jobban megismerhetjük azt, és egy kattintással a ‘kedvencekhez’ adhatjuk, ahonnan bármikor újra előhívhatjuk vagy a kosarunkba helyezhetjük. Emellett a dizájn is változott, maradtunk a megszokott letisztult megjelenésnél, de sokkal több képet és kategóriát helyeztünk el a főoldalon.

Megújult a hűségprogramotok is, igaz?

Igen, aki belép az Answear Clubba az új és kedvezőbb feltételekkel találkozik. Lényege tulajdonképpen annyi, hogy a költések után pontok járnak, amiket vásárlások alkalmával használhatunk fel. Ez természetesen azt jelenti, hogy olcsóbban juthatunk hozzá a termékekhez, de talán a legnagyobb változás az, hogy mostantól a leértékelt árú termékekre is fel lehet majd használni az Answear Club pontokat. Így akár 50%-al is csökkenthetjük a vásárlás végösszegét.

 A kiszállításban is partnert váltottatok….

Igen, mostantól a GLS futárszolgálat garantálja a magas minőséget a kiszállításban és ez még nem minden. Innentől kezdve a Csomagkuldo.hu több mint 300 pick-up-pontja is a vásárlókra vár, hogy átvegyék illetve visszaküldjék csomagjaikat.

Milyen terveitek vannak a 2020-as évre?

Rengeteg tervünk van és amire büszkék vagyunk, hogy párat már így év elején ki is pipálhatunk. A tavalyi évben egy éjszaka alatt(!!!) átköltöztettük raktárunkat egy tágasabb logisztikai központba. Ez több mint 2 millió termék megmozgatását jelentette, amihez 50 kamionra és több száz segítő kézre volt szükségünk. Ez volt az első lépés, most pedig a növekvő vásárlói igények miatt fejlesztjük például ügyfélszolgálatunkat, hogy magas színvonalon szolgálhassuk ki vásárlóinkat. Ezen kívül a terveink között szerepel, hogy 2020-ban a fenntarthatóságra is nagyobb figyelmet fordítsunk. Lengyelországban a tavalyi évben elkezdtünk egy ECO projektet, ami nagy sikert aratott. Ezen a vonalon maradva szeretnénk, ha idén is hangsúlyt kapna a téma, ezen dolgozunk jelenleg céges szinten, de erről egyelőre többet nem szeretnék elárulni. Természetesen nem titkolt célunk az sem, hogy még több emberrel megismertessük és megszerettessük márkánkat, ehhez a klasszikus csatornák mellett különféle kreatív projektek biztosítják majd a platformot. Ehhez kiváló lehetőség a veletek való együttműködésben a Partner-webáruházaitok által népszerűsített nyomdai kuponok, illetve a kuplio.hu oldalon történő kedvezménykuponok és banner-felületek. És ha már az együttműködésünkről esett szó, mindenképp folytatni szeretnénk veletek a partneri tevékenységünket is, hogy a csomagjainkon keresztül tovább ajánlhassuk a vásárlóinknak a többi webáruház kedvezményeit. Ez egy olyan hozzáadott érték, amit a vásárlóink szeretnek, mi pedig az így termelt jutalékot további hirdetésbe tudjuk beforgatni.

 

A CSOMAG PLUSZ  és az Answear együttműködésének sikerei

bp_930x443_answear_hu_3

Offline Bonus Catalog | 2019 tél

 

bp_930x443_answear_hu_1

CSP2 Behúzás  | 2019 ösz

  1. A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK) Comments Off on A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
  2. VII. Magyar Marketing Fesztivál Comments Off on VII. Magyar Marketing Fesztivál
  3. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  4. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  5. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  6. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  7. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  8. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  9. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház