Hálózati partnerkapcsolat

1.A CSOMAG PLUSZ az Ön partnere az internetes értékesítés utólagos bevételi forrásainak kiaknázásában.

Egyszerűen és különösebb erőfeszítések nélkül juthat vonzó utólagos bevételekhez, mindezt teljesen költségmentesen és kötelékek nélkül. Online kereskedőként összehozzuk Önt a reklám partnerekkel és így meglévő vásárlói számára utólagos hozzáadott értéket érünk el.

Olvassa el ajánlatunkat és váljon a vonzó jutalékozási modellel rendelkező CSOMAG PLUSZ hálózat részesévé.

Termeljen extra bevételt csomagküldésein reklámanyagok behelyezésével.
Adjon vásárlóinak hozzáadott értéket kedvezménykuponok, reklámajándékok és reklámminták formájában.

CSUPÁN 4 LÉPÉS a CSOMAG PLUSZ hálózatba történő regisztrációtól az első jutalékig

1. 2. 3. 4.

Regisztráció a CSOMAG PLUSZ hálózatba

Regisztráljon a CSOMAG PLUSZ hálózatba weboldalunkon. A regisztráció ingyenes.

A regisztrációs e-mail visszaigazolásával személyi fiókja a CSOMAG PLUSZ hálózatban aktiválásra kerül. Regisztrációja alapján lehetőségünk nyílik arra, hogy kézbesítsük Önöknek a csomagolásra szánt reklámanyagokat.

Reklámanyagok megrendelése és rendelkezésre bocsátása

Minden csomagolásra szánt anyagról előre értesítjük személyes CSOMAG PLUSZ fiókján, valamint e-mail formájában is.

Visszaigazolását követően részletes információkat küldünk a reklámanyagokról, azok mennyiségeiről és a kiszállítási időpontról. A reklámanyagokat saját költségünkre kézbesítjük ki az Önök által megadott kiszállítási címre.

A reklámanyagok átvételét követően meg is kezdheti azok csomagolását és szétküldését.

Egyenlegek jelentése

Legalább hetente egyszer frissítse saját CSOMAG PLUSZ számláján a kiküldött reklámanyagok mennyiségét, hogy hatékonyabban tervezhessük kapacitásait és figyelemmel kísérhessük az egyes reklámanyagok szétküldésének folyamatát.

Jelentéseik alapján felismerjük, hogy az eredetileg kézbesített reklámanyag hamarosan elfogy és megtervezhetjük a további csomagolható reklámanyagok kézbesítését.

Reklámanyagok kiküldésének befejezése és a jutalék átvétele

Amint szétküldte valamelyik reklámanyag összes példányát, elegendő, ha a rendszerben leigazolja, hogy a kézbesített reklámanyagot sikeresen becsomagolta csomagjaiba és elküldte vásárlóinak. A csomagolás befejezésének igazolásával az adott reklámanyag után járó jutalék havi elszámolásához jóváírásra kerül. Ezt követően minden hónapban, a tárgyidőszakot követő hónap 15. napjáig megküldjük az elszámolást, majd jutalékát számlájára utaljuk.

Felhívjuk figyelmét, hogy ellenőrző próbavásárlásokat végzünk, melyek segítségével ellenőrizzük, hogy csomagjaikba rendre becsomagolásra kerülnek e a reklámanyagok. Járuljon hozzá Ön is a CSOMAG PLUSZ hálózat minőségéhez! Csak magas minőséggel tudják a jövőre nézve biztosítani, hogy a reklámanyagokat továbbra is rendelkezésükre bocsátjuk. Bármilyen felmerülő kérdése esetén forduljon hozzánk bizalomal.

Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland