CSOMAG PLUSZ hálózat

A CSOMAG PLUSZ hálózat nagy, közép- és kis webáruházakból tevődik össze. Együttműködő partnereinken keresztül jelenleg már havi több, mint 400 ezer csomagban jelenünk meg. Csomagküldőink számára a reklámanyagok értékes lehetőséget adnak költségeik csökkentésére amellett, hogy vevőiknek hozzáadott értéket biztosítanak.

Síť BALÍK PLUS

Ügyfél

célcsoport és a kampány céljának meghatározása

CSOMAG PLUSZ

kézbesíti a reklámanyagokat a csomagküldő partnereknek és ellenőrzi a csomagküldő hálózatot

WEBÁRUHÁZAK

behelyezik a reklámanyagokat a csomagjaikba

VEVŐ

a vásárlás pozitív élmenyét összeköti a csomagban talált kuponnal és kihasználja a kedvezményes ajánlatot

A webáruházak csomagvolumenének egy hálózatba történő egyesítéséből mindenki profitál – a webáruházak jövedelemhez juthatnak a csomagjaiban elhelyezett reklámanyagok által és egyben vásárlóiknak hozzáadott értéket kínálnak fel, az ügyfeleknek lehetőségük nyílik az aktív on-line vásárlók közül egy vagy több kiválasztott célcsoport kategóriák szerinti célzott megszólítására, a megfelelő terjedelemben.

Hálózati tagság

A CSOMAG PLUSZ hálózati tagság megkötés nélküli és ingyenes. A reklámanyagok kézbesítése az önök által meghatározott helyre is ingyenes. Kialakítottunk egy olyan alkalmazást, mely lehetővé teszi mind Önöknek, úgy nekünk a realizált behelyezések áttekintését minimális adminisztratív terhelés mellett.

Jutalék rendszer

A jutalék rendszer áttekinthető és jól transparens. A csomagolás utáni jutalék mértékéről mindig tájékoztatjuk Önt a behelyezés valós megkezdését megelőzően. Ebből adódóan hosszú távon és megbízhatóan tudja tervezni a csomagjai kapacitásából származó extra bevételeit.

Termékminták

A terékmintáknál a jutalékon kívül a vevők utólagos megnövekedett elégedettségén is profitálhat. Vásárlói így ingyenesen jutnak az Önök által behelyezett, más eladók termékmintáihoz (pl. kávé vagy tea minta, kozmetikai termék mintái).

Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland