A társaság profilja

A CSOMAG PLUSZ, egy marketing ügynökség, melynek célja, hogy Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Románia és Magyarország területén lévő partnereink számára hatékony megoldásokat és új koncepciókat nyújtson a reklám és marketing terén, elsődlegesen a kuponos marketingre fókuszálva.

2012-ben elindítottunk egy projektet az offline marketing kommunikáció szegmensben és a CSOMAG PLUSZ hálózat által egy egyedülálló marketing eszközt sikerült kialakítanunk az online vásárlók célzott megszólítására. Partner webáruházaink számára ezen projekt keretén belül kialakítottunk egy affiliate marketing koncepciót, mely a csoport vásárlóinak extra értéket biztosít.

A reklámmarketing koncepciók és marketingstratégiák kialakításában szerzett hosszúéves tapasztalataink miatt minőségi szolgáltatást garantálunk, melyek partnereink felé kreatív és hatékony megoldásokban jelennek meg.

Mottónk

„A mai turbulens és konkurens környezetben, új lehetőségek kiaknázásához és piacok sikeres megnyeréséhez kreatív hozzáállásra és minden elérhető értékesítési csatorna hatékony kihasználására van szükség.“

Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland