Termékportfólió

1.A CSOMAG PLUSZ egy marketing eszköz a reklámanyagok és termékmintán célzott és elérhetőségével hatékony terjesztésére a szlovák, cseh, lengyel és magyar on-line vásárlók számára. A reklám ezen formájával új vevőket szerezhet, mindemellett erősítheti meglévő vevőkörük lojalitását is. Több kiválasztási kritérium alapján pontosan az Ön célcsoportját tudja megszólítani, akár kor, nem, preferált termék vagy vevői szokásokra leszűrve.

Termékportfóliónk keretén belül több konepciót is fel tudunk kínálni.

 

CSOMAG PLUSZ 1
  • DL (210 x 100 mm) formátumú reklámanyag egy partner számára
  • Szegmentálási lehetőség termékkategóriák vagy csomagküldő partnerek, illetve a vevők demográfiai jellemzői (életkor, nem, vásárlási szokások) szerint
  • A termék magába foglalja a reklámanyagok nyomtatását és csomagolását
CSOMAG PLUSZ 2
  • Két partner osztozik a DL (210 x 100 mm) formátumú reklámanyagon
  • Szegmentálási lehetőség termékkategóriák szerint (életmód, hobbi, technika)
  • A termék magába foglalja a reklámanyagok nyomtatását és csomagolását
CSOMAG PLUSZ EXTRA
  • Egy partner szabadon választható reklámanyagának –röplap, brosúrák, katalógusok - csomagolása
  • Szegmentálás lehetőségek termékktegóriák vagy csomagküldő partnerek szerint
CSOMAG PLUSZ SAMPLING
  • Termék minták, teszterek vagy teljes termékek csomagolása webáruházas vásárlók csomagaiba.
  • A kommunikáció támogatása aktív on-line kampány formájában, bannerekkel, cikkekkel, játékokkal a közösségi oldalakon, vásárlókra történő pontos szegmentálás lehetőségével.
CSOMAG PLUSZ LOYALITY
  • Hűségprogram a webáruházak számára a vásárlást megköszönő formában
  • Egyedi grafikai tartalommal ellátott csomagolóanyag, amely tartalom a vásárlónak való köszönetmondásra, a márka és a termékek bemutatására szolgál a csomagokba behelyezett borítékon keresztül
  • Méretek: 240 x 224 mm (félbehajtva 120 x 224 mm)
  • A termék a nyomtatást is magába foglalja

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

A factcool.com webáruház kampánya 1,9 millió online vásárlót ér el

A factcool.com webáruházat biztosan nem kell bemutatnunk senkinek, aki egy kicsit is jártas a divat világában. A népszerű, több, mint 1.000 különböző cipő és ruha márkát forgalmazó webshop idén nyáron indítja az első közös kampányát CSOMAG PLUSZ hálózattal.

A CSOMAG PLUSZ és a factcool.com közös kampánya:

  • A kampány típusa: akvizíciós – brandépítő kampány
  • Résztvevő országok/terjedelem: HU, CZ, SK, PL, RO
  • Termék: DL formátumú, egyoldalú kupon és Kupon katalógus (ősz 2020)
  • Kuponok szórása/terjesztése: 6 hét
  • Elérés: 1.900.000 csomag
  • Célközönség: aktív online vásárló 18 – 45 éves nők és férfiak
  • Szegmensek: Szépség és életmód, Háztartás, Család, Média és Hobbi, Technika

 

A kampány várható előnyei:

  • Új vásárlók szerzése
  • Az online vásárlásból származó bevétel növelése
  • Brandépítés
  • Vásárlók hűségének növelése
  • A kupon -10% kedvezményt nyújt a vásárlás végösszegéből és érvényes a már akciós termékekre is

Kedvezmenykupon factcool.com

 

Még mindig nem rendelt a factcool.com webáruházból?

A factcool.com az e-commerce divat szegmensében már 2015-től van jelen, és egyre nagyobb mértékben terjeszkedik Európa szerte. Mára már 18 országban tevékenykedik és több, mint 50.000 sportruházati és divat terméket és cipőket kínál a vásárlóinak. A webáruház Magyarországon hu.factcool.com néven ismert.

Még mindig nem rendelt a factcool.com webáruházból

 

A factcool.com előnyei a vásárlók számára

  • több mint 1.000 ellenőrzött márka, mint például TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM és továbbiak
  • exkluzív prémium márkák: EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • kedvezmény az első vásárlásra, ingyenes szállítás, kedvezménykuponok
  • 100% garancia a termékek eredetiségére és minőségére
  • termékvisszaküldés 14 napon belül indoklás nélkül
  • B2B együttműködés egyéni igényekhez igazítva

A factcool.com egy népszerű divat webáruház, amely női, férfi és gyermekruhákat, cipőket és kiegészítőket kínál vásárlóinak. A termékek „klasszikus” bemutatása mellett a termékkínálatban böngészhetünk a sporttevékenység alapján is, legyen az futás, labdarúgás, fittnesz, tenisz, golf, box, vízi sportok és outdoor. Így könnyedén megtalálja egyhelyen a kedvenc sportjához szükséges sportruházatot, sportcipőt és felszerelést.

 

Hogyan kezdődött?

„A Factcool nem áll egy helyen. A Factcool keresi a lehetőségeket és máris cselekszik.”*– hangzik el a mondat a factcool.com bemutatkozásában.

Ez alapján úgy gondoljuk, hogy a CSOMAG PLUSZ hálózattal indított közös munka egy remek lehetőség a már létező marketing csatornák bővítésére. A nyári kampány után az együttműködést ősszel folytatjuk, amelynek keretén belül az őszi kupon katalógusban szereplenek majd kedvezménykuponjukkal. Bízunk a kampány sikerességében és reméljük, sok lehetőségünk lesz még a jövőben is együtt dolgozni az európai piacon.

Sok sikert kívánunk!


 

*forrás: https://hu.factcool.com/information/about_us

  1. Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért! Comments Off on Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!
  2. A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK) Comments Off on A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
  3. VII. Magyar Marketing Fesztivál Comments Off on VII. Magyar Marketing Fesztivál
  4. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  5. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  6. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  7. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  8. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  9. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm