Termékportfólió

1.A CSOMAG PLUSZ egy marketing eszköz a reklámanyagok és termékmintán célzott és elérhetőségével hatékony terjesztésére a szlovák, cseh, lengyel és magyar on-line vásárlók számára. A reklám ezen formájával új vevőket szerezhet, mindemellett erősítheti meglévő vevőkörük lojalitását is. Több kiválasztási kritérium alapján pontosan az Ön célcsoportját tudja megszólítani, akár kor, nem, preferált termék vagy vevői szokásokra leszűrve.

Termékportfóliónk keretén belül több konepciót is fel tudunk kínálni.

 

CSOMAG PLUSZ 1
  • DL (210 x 100 mm) formátumú reklámanyag egy partner számára
  • Szegmentálási lehetőség termékkategóriák vagy csomagküldő partnerek, illetve a vevők demográfiai jellemzői (életkor, nem, vásárlási szokások) szerint
  • A termék magába foglalja a reklámanyagok nyomtatását és csomagolását
CSOMAG PLUSZ 2
  • Két partner osztozik a DL (210 x 100 mm) formátumú reklámanyagon
  • Szegmentálási lehetőség termékkategóriák szerint (életmód, hobbi, technika)
  • A termék magába foglalja a reklámanyagok nyomtatását és csomagolását
CSOMAG PLUSZ EXTRA
  • Egy partner szabadon választható reklámanyagának –röplap, brosúrák, katalógusok - csomagolása
  • Szegmentálás lehetőségek termékktegóriák vagy csomagküldő partnerek szerint
CSOMAG PLUSZ SAMPLING
  • Termék minták, teszterek vagy teljes termékek csomagolása webáruházas vásárlók csomagaiba.
  • A kommunikáció támogatása aktív on-line kampány formájában, bannerekkel, cikkekkel, játékokkal a közösségi oldalakon, vásárlókra történő pontos szegmentálás lehetőségével.
CSOMAG PLUSZ LOYALITY
  • Hűségprogram a webáruházak számára a vásárlást megköszönő formában
  • Egyedi grafikai tartalommal ellátott csomagolóanyag, amely tartalom a vásárlónak való köszönetmondásra, a márka és a termékek bemutatására szolgál a csomagokba behelyezett borítékon keresztül
  • Méretek: 240 x 224 mm (félbehajtva 120 x 224 mm)
  • A termék a nyomtatást is magába foglalja

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

VII. Magyar Marketing Fesztivál

Az idei évet az egyik legnagyobb hazai e-commerce eseménnyel, a VII. Magyar Marketing Fesztivállal indítjuk, ahol már hetedik alkalommal találkozhatunk a magyarországi online marketing szakirány kiemelkedő személyiségeivel.

2020.01.23. – Budapest – Lurdy Ház

A szervezők idén rendkívül érdekes programtervet állítottak össze. Mi vár titeket? Előadások, networking lehetőség, workshopok és maga a konferencia, ahol több, mint 50 kiállítóval és közel 1500 résztvevővel találkozhattok.

BP_EXPO_map_performers

Idei témák

A VII. Magyar Marketing Fesztivál főbb témái 2020 online marketing újdonságai, illetve a közelmúlt best practices-ei azaz megvalósult projektjei lesznek, melyek a jelenlegi marketing stratégiák hatékony felhasználásához vezettek. Akár üzleti szempontból, akár magánemberként, biztosan érdekesek és inspirálók lesznek a Google Ads, Facebook, Instagram, Content Marketing, Influencer, SEO vagy Google Shopping témájú előadások.

Legnagyobb örömünkre szolgál, hogy a 25 kiváló előadó között megtaláljátok Country Manager-ünket, a mindenkivel jó kapcsolatot ápoló és mindig mosolygós Paál Katalint, hogy lehengereljen mindenkit. Javasoljuk, hogy ne hagyd ki a 11 órakor kezdődő előadását, amelynek témája: Webáruházak marketingje az online világon túl.

BP_EXPO_program

A nap folyamán 3 alkalommal nyitják meg a Networking termeket, ahol lehetőség nyílik kapcsolatokat építeni a közös munka reményében. Az ide való belépés nem mindenki számára lehetséges, csakis a „Kapcsolatépítő” jegy jogosít fel erre. Több info: itt

E-commerce terem

Az idei év újdonsága egy tematikus terem – az Ecommerce terem. A webáruház tulajdonosoknak, vagy a leendő online áruház vezetőknek itt lesz lehetőségük megbeszélni az adott stratégiákat, megoldásokat, amelyek vállalkozásuk növekedéséhez vezethetnek. A fő elgondolás, hogy ebben a térben nyílna lehetőség a „kötetlen szakmai beszélgetésekre” és tapasztalatcserékre.

Rekord mennyiségű kiállító

Az EXPO idén több mint 55 kiállítónak nyújt lehetőséget bemutatni az e-commerce-szel kapcsolatos  termékeit,  illetve cégük működését. A nem csak magyarországi gyártók, tanácsadók, marketing ügynökségek készek „első kézből” a lehető legtöbb információt megosztani az érdeklődőkkel.

CSOMAGPLUSZ az EXPO-n

A CSOMAGPLUSZ magyar részlege idén is aktívan bekapcsolódik a konferenciába. Előadóként és kiállítóként is megismerkedhettek csapatunkkal és mindent megtudhattok működésünkről. Idén a látogatóink számára egy elektronikus kuponnal kedveskedünk, amely 10% kedvezményt biztosít termékeinkre. Állj meg nálunk egy finom kávéra. 😊

Standunkat a 27-es szám alatt találod.

BP_EXPO_map_stand27

Több info: www.marketingfesztival.hu

  1. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  2. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  3. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  4. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  5. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  6. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  7. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  8. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  9. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.