Termékportfólió

1.A CSOMAG PLUSZ egy marketing eszköz a reklámanyagok és termékmintán célzott és elérhetőségével hatékony terjesztésére a szlovák, cseh, lengyel és magyar on-line vásárlók számára. A reklám ezen formájával új vevőket szerezhet, mindemellett erősítheti meglévő vevőkörük lojalitását is. Több kiválasztási kritérium alapján pontosan az Ön célcsoportját tudja megszólítani, akár kor, nem, preferált termék vagy vevői szokásokra leszűrve.

Termékportfóliónk keretén belül több konepciót is fel tudunk kínálni.

 

CSOMAG PLUSZ 1
  • DL (210 x 100 mm) formátumú reklámanyag egy partner számára
  • Szegmentálási lehetőség termékkategóriák vagy csomagküldő partnerek, illetve a vevők demográfiai jellemzői (életkor, nem, vásárlási szokások) szerint
  • A termék magába foglalja a reklámanyagok nyomtatását és csomagolását
CSOMAG PLUSZ 2
  • Két partner osztozik a DL (210 x 100 mm) formátumú reklámanyagon
  • Szegmentálási lehetőség termékkategóriák szerint (életmód, hobbi, technika)
  • A termék magába foglalja a reklámanyagok nyomtatását és csomagolását
CSOMAG PLUSZ EXTRA
  • Egy partner szabadon választható reklámanyagának –röplap, brosúrák, katalógusok - csomagolása
  • Szegmentálás lehetőségek termékktegóriák vagy csomagküldő partnerek szerint
CSOMAG PLUSZ SAMPLING
  • Termék minták, teszterek vagy teljes termékek csomagolása webáruházas vásárlók csomagaiba.
  • A kommunikáció támogatása aktív on-line kampány formájában, bannerekkel, cikkekkel, játékokkal a közösségi oldalakon, vásárlókra történő pontos szegmentálás lehetőségével.
CSOMAG PLUSZ LOYALITY
  • Hűségprogram a webáruházak számára a vásárlást megköszönő formában
  • Egyedi grafikai tartalommal ellátott csomagolóanyag, amely tartalom a vásárlónak való köszönetmondásra, a márka és a termékek bemutatására szolgál a csomagokba behelyezett borítékon keresztül
  • Méretek: 240 x 224 mm (félbehajtva 120 x 224 mm)
  • A termék a nyomtatást is magába foglalja

OFFLINE BONUS KATALOG

Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland