Kiadási terv

Offline bónusz katalógus – HU 2020

offline bonus katalog HU - logoBP

Termék Teljes terjedelem (db) Megrendelés beérkezés határideje Grafikai anyagok beküldési határideje Katalógusok terjesztésének megkezdése Katalógusok disztribúciója Katalógusok   érvényessége
LADIES HU 1
(március – április)
80 000 04.02.2020 05.02.2020 03.03.2019 12.04.2020 6 hetes
LADIES HU 2
(május – július)
80 000 24.04.2020 27.04.2020 26.05.2020 05.07.2020 6 hetes
LADIES HU 3
(szeptember – október)
80 000 12.08.2020 14.08.2020 15.09.2020 25.10.2020  6 hetes
LADIES HU 4
(szeptember – október)
80 000 12.08.2020 14.08.2020 15.09.2020 25.10.2020 6 hetes
LADIES HU 5
(október – december)
100 000 23.09.2020 24.09.2020 27.10.2020 06.12.2020  6 hetes
Recent Posts

A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze

 Kedvezménykódok és kuponok hallatán mindenki a divatra és a szépségiparra asszociál. Nem csoda, hiszen talán ezekből van a legtöbb kupon a piacon. Ám a CSOMAG PLUSZ KFT nem csak a divat és a kozmetikumok hirdetésére specializálódik, hanem egyéb szegmensre is, miközben reklámanyagokat juttat el webáruházak csomagjain keresztül a vásárlóknak. Ez egy sikeres marketingstratégia a webáruházak számára. A hálózat sokszínűségének egyik legjobb példája a CSOMAG PLUSZ lengyel irodájának együttműködése a Booking.com-mal.

booking2

A Booking.com már 23 éve kínálja világszerte a hotelek és apartmanok egyre növekvő választékát az utazók számára. De nem csak szállások közül válogathatunk, hanem repülőjegyet is foglalhatunk, illetve autót is bérelhetünk rajtuk keresztül. Jelenleg 70 országban vannak jelen, weboldalukon pedig 43 nyelv közül választhatunk, ami igazán nagy nemzetközi sikerről tanúskodik.

A vállalat nemzetközi elismertsége és globális jelenléte viszont nem ok a különböző marketingstratégiák mellőzésére. Éppen ellenketőleg, jól megtervezettek stratégiák kellenek és sikertől függően ezek akár ismétlődhetnek is. A Booking.com 2019 áprilisában megkezdte együttműködését a CSOMAG PLUSZ lengyel hálózatával, amelynek célja főként az új vásárlók szerzése, valamint a brandépítés és annak erősítése volt. A csomagokba helyezett kupon pénvisszafizetést kínált az online felhasználók részére – a vásárlók, egy speciális linken keresztül foglaltak szállást, a kupon felhasználása után akár 100 PLN -t is visszakaphattak.

booking1b

Ez az egyedi kampány rendkívül pozitív eredménnyel zárult, ezért döntöttek a folytatás mellet, nem csak Lengyelországban, hanem Csehországban is. Meggyőződésünk, hogy a Booking.com következő kampányai a CSOMAG PLUSZ hálózatával legalább ugyanilyen sikeresen zárulnak.

  1. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  2. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  3. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  4. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  5. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  6. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  7. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  8. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  9. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018