Publikálva

Hogy győzzük le az ünnepek utáni értékesítés csökkenés időszakát. 6 marketing tipp kisvállalkozásoknak

A karácsonyi időszak közeledtével, bizonyára észrevette a megnövekedett csomagszámokat webshopjában. Ez az időszak zsúfolt lesz a rendelések fogadásával, a termékek csomagolásával és szállításával minden ügyfel számára, ennek ellenére örömteli ez a r ...

Publikálva

Hogy érheti el az online vásárlók millióit offline marketinggel?

A mai digitális világban egyetlen nap alatt könnyedén elérheti az emberek millióit. A kérdés csupán az, hogy kampánya erős vásárlóerővel rendelkező vásárlókat ér-e el, vagy valakit, aki csak követi a hasonló oldalakat, de nem áll szándékában semmilyen ...

Publikálva

Mi történt mostanában a CSOMAG PLUSZBAN?

Az elmúlt hónap mozgalmasabb és lendületesebb volt a CSOMAG PLUSZ számára, ami a nagyszámú és legfőbbképpen érdekes eseményeknek köszönhető, mely során közelebb kerülhettünk partnereinkhez, ügyfeleinkhez, és megvitathattuk napjaink legégetőbb kérdései ...

Publikálva

Első magyar Affiliate marketing konferencia

Ha ön webáruház tulajdonos, marketing manager, webshop üzemeltető vagy influencer esetleg egy ügynökség képviselője, akik innovatív megoldásokat kínálnak az online áruházak teljesítményének növelésére, akkor figyelem!

Publikálva

A factcool.com webáruház kampánya 1,9 millió online vásárlót ér el

A factcool.com webáruházat biztosan nem kell bemutatnunk senkinek, aki egy kicsit is jártas a divat világában.

Publikálva

VII. Magyar Marketing Fesztivál

Az idei évet az egyik legnagyobb hazai e-commerce eseménnyel, a VII. Magyar

Publikálva

Möbelix – a legjobb olcsóbban

A Möbelix Szlovákia, Csehország és Magyarország egyik legnagyobb bútor és lakáskiegészítő forgalmazója.

Publikálva

E-commerce EXPO 2019. Január 24.

Felhívjuk a figyelmet egy izgalmas rendezvényre!

Publikálva

A kedveménykuponok valódi ereje

Szeptember végén került megrendezésre sorrendben a 18. CJU (Customer Journey University) konferencia, mely minden évben a legizgalmasabb újdonságokat mutatja be az “online ipar” világából.

Publikálva

Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?

Az ügyfélszerzés, pontosabban az akvizíció a maketingesen egyik legfontosabb célja.