Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak

Attól függetlenül, hogy webáruházban vagy bevásárlóközpontban szokott vásárolni, kedvezménykuponokkal szinte már elkerülhetetlen, hogy találkozzon. A vásárlók számára megéri, a cég szempontjából pedig egy remek reklám lehetőség, illetve kiváló alkalom új vásárlók szerzésére.
A CSOMAG PLUSZ segít a webáruházaknak olyan kampányokat indítani, amelyek során a partner-hálózatba bekapcsolódó webáruházak csomagjaikba helyeznek el speciálisan erre a célra létrehozott kuponokat. Ezzel lehetőség nyílik teljesen új vásárlók megszólítására, akik érdeklődnek a termékeik iránt és örömmel használják fel az adott kuponkedvezményt.

BP_voucher_p&c_1

Az imént leírt szolgáltatással ugyanúgy élhetnek nagyobb nemzetközi és kisebb belföldi vállalatok is. Május 14. és június 9. közt a Peek&Cloppenburg is elindította első közös kampányát a CSOMAG PLUSZ hálózat lengyelországi irodájával. A márka 1990-től őrzi egyediségét és sikeresen alkalmazza a legjobb marketing stratégiákat a divat világában, lépést tartva az állandóan változó és egyre gyorsuló világunkkal tökéletes lehetőségeket nyújt mind az online, mind offline vásárlóik számára.

A lengyel CSOMAG PLUSZ hálózat által kiadott kupon 250PLN feletti vásárlás esetén 12% kedvezményt biztosít az online felhasználóknak a www.peek-cloppenburg.pl oldalon, az az offline vásárlóknak pedig a márkaboltokban. A perforált kupon garantálta a sikert, mivel a két különálló részre osztható ajánlatot a vásárlók tovább adhatták barátaiknak, ismerőseiknek.

BP_voucher_p&c_2

A kampány sikeressége olyan tényezőtől is függ, mint például a célcsoport megszólítása, vagy maga a kuponok elhelyezése a hálózat webáruiházainak csomagjaiba. A marketing felmérések alapján pedig általánosságban elmondható, hogy pontosan ez a forma – egy kedvezménykód ajándékozása – akár 18% is növelheti a vásárlói célcsoport nagyságát. Hiszünk benne, hogy a Peek&Cloppenburg kampánya is sikeresen zárul, és a kiváló eredmények egy újabb együttműködést helyeznek kilátásba.

  1. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  2. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  3. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  4. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  5. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  6. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  7. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  8. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  9. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség