Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!

Az ANSWEAR.hu és a CSOMAG PLUSZ Kft. együttműködésének kezdete 2017-re vezethető vissza. Azóta több közös projektet indítottunk, a printben megjelenő kedvezménykuponoktól és a kuplio.hu oldalon keresztül indított kampányokon keresztül. A tavalyi év során Sebó Krisz lett a magyarországi Answear.hu country managere, akivel az elmúlt időszak változásairól, sikereiről és az előttünk álló tervekről beszélgettünk:

 A tavalyi év sok pozitív változást hozott számotokra is, többek között megújult az oldalatok. Miért változtattatok a weboldalon?

Ez egy nagyobb folyamat része. Jelenleg hét országban vagyunk jelen (Lengyelország, Ukrajna, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Románia, Magyarország) maga a márka pedig 2010 decemberében alakult, tehát az indulás óta eltelt 9 év, éppen ideje volt, hogy megújuljunk. Igaz Magyarországon 2016-ban startoltunk, de mivel az online világ szinte napról-napra változik, az igények átalakulnak, nekünk az a dolgunk, hogy felmérjük ezeket és lépést tartsunk velük. A mostani változtatások pedig pontosan ezen okokból történtek, röviden összefoglalva egy praktikusabb és a felhasználók számára könnyebben kezelhető weboldalt szerettünk volna létrehozni, ahol élmény a vásárlás.

Miért, mitől lesz élmény nálatok vásárolni?

Nem tudom te hogy vagy vele, de én mindig és mindenhova rohanok. Szeretnénk, ha a vásárlás nem csak egy újabb gondot jelentene az embereknek, hanem olyan időtöltésként gondolnának rá, amikor rövid idő alatt hatékonyak tudnak lenni – ez manapság igen ritka. A megújult weboldal, az új funkciók is mind erre a gondolatmenetre épülnek. Az új szűrőknek köszönhetően – amik a termékek feletti sávban helyezkednek el – például sokkal könnyebben megtalálhatjuk a keresett termékeket. A keresési feltételeket automatikusan menti a rendszer, amit igény szerint egy klikkeléssel kitörölhetünk. Ha megvan a kiszemelt darab, a nagyobb, részletesebb termékfotók és a pontos leírás segítségével jobban megismerhetjük azt, és egy kattintással a ‘kedvencekhez’ adhatjuk, ahonnan bármikor újra előhívhatjuk vagy a kosarunkba helyezhetjük. Emellett a dizájn is változott, maradtunk a megszokott letisztult megjelenésnél, de sokkal több képet és kategóriát helyeztünk el a főoldalon.

Megújult a hűségprogramotok is, igaz?

Igen, aki belép az Answear Clubba az új és kedvezőbb feltételekkel találkozik. Lényege tulajdonképpen annyi, hogy a költések után pontok járnak, amiket vásárlások alkalmával használhatunk fel. Ez természetesen azt jelenti, hogy olcsóbban juthatunk hozzá a termékekhez, de talán a legnagyobb változás az, hogy mostantól a leértékelt árú termékekre is fel lehet majd használni az Answear Club pontokat. Így akár 50%-al is csökkenthetjük a vásárlás végösszegét.

 A kiszállításban is partnert váltottatok….

Igen, mostantól a GLS futárszolgálat garantálja a magas minőséget a kiszállításban és ez még nem minden. Innentől kezdve a Csomagkuldo.hu több mint 300 pick-up-pontja is a vásárlókra vár, hogy átvegyék illetve visszaküldjék csomagjaikat.

Milyen terveitek vannak a 2020-as évre?

Rengeteg tervünk van és amire büszkék vagyunk, hogy párat már így év elején ki is pipálhatunk. A tavalyi évben egy éjszaka alatt(!!!) átköltöztettük raktárunkat egy tágasabb logisztikai központba. Ez több mint 2 millió termék megmozgatását jelentette, amihez 50 kamionra és több száz segítő kézre volt szükségünk. Ez volt az első lépés, most pedig a növekvő vásárlói igények miatt fejlesztjük például ügyfélszolgálatunkat, hogy magas színvonalon szolgálhassuk ki vásárlóinkat. Ezen kívül a terveink között szerepel, hogy 2020-ban a fenntarthatóságra is nagyobb figyelmet fordítsunk. Lengyelországban a tavalyi évben elkezdtünk egy ECO projektet, ami nagy sikert aratott. Ezen a vonalon maradva szeretnénk, ha idén is hangsúlyt kapna a téma, ezen dolgozunk jelenleg céges szinten, de erről egyelőre többet nem szeretnék elárulni. Természetesen nem titkolt célunk az sem, hogy még több emberrel megismertessük és megszerettessük márkánkat, ehhez a klasszikus csatornák mellett különféle kreatív projektek biztosítják majd a platformot. Ehhez kiváló lehetőség a veletek való együttműködésben a Partner-webáruházaitok által népszerűsített nyomdai kuponok, illetve a kuplio.hu oldalon történő kedvezménykuponok és banner-felületek. És ha már az együttműködésünkről esett szó, mindenképp folytatni szeretnénk veletek a partneri tevékenységünket is, hogy a csomagjainkon keresztül tovább ajánlhassuk a vásárlóinknak a többi webáruház kedvezményeit. Ez egy olyan hozzáadott érték, amit a vásárlóink szeretnek, mi pedig az így termelt jutalékot további hirdetésbe tudjuk beforgatni.

 

A CSOMAG PLUSZ  és az Answear együttműködésének sikerei

bp_930x443_answear_hu_3

Offline Bonus Catalog | 2019 tél

 

bp_930x443_answear_hu_1

CSP2 Behúzás  | 2019 ösz

  1. A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK) Comments Off on A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
  2. VII. Magyar Marketing Fesztivál Comments Off on VII. Magyar Marketing Fesztivál
  3. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  4. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  5. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  6. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  7. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  8. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  9. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház