Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

VII. Magyar Marketing Fesztivál

Az idei évet az egyik legnagyobb hazai e-commerce eseménnyel, a VII. Magyar Marketing Fesztivállal indítjuk, ahol már hetedik alkalommal találkozhatunk a magyarországi online marketing szakirány kiemelkedő személyiségeivel.

2020.01.23. – Budapest – Lurdy Ház

A szervezők idén rendkívül érdekes programtervet állítottak össze. Mi vár titeket? Előadások, networking lehetőség, workshopok és maga a konferencia, ahol több, mint 50 kiállítóval és közel 1500 résztvevővel találkozhattok.

BP_EXPO_map_performers

Idei témák

A VII. Magyar Marketing Fesztivál főbb témái 2020 online marketing újdonságai, illetve a közelmúlt best practices-ei azaz megvalósult projektjei lesznek, melyek a jelenlegi marketing stratégiák hatékony felhasználásához vezettek. Akár üzleti szempontból, akár magánemberként, biztosan érdekesek és inspirálók lesznek a Google Ads, Facebook, Instagram, Content Marketing, Influencer, SEO vagy Google Shopping témájú előadások.

Legnagyobb örömünkre szolgál, hogy a 25 kiváló előadó között megtaláljátok Country Manager-ünket, a mindenkivel jó kapcsolatot ápoló és mindig mosolygós Paál Katalint, hogy lehengereljen mindenkit. Javasoljuk, hogy ne hagyd ki a 11 órakor kezdődő előadását, amelynek témája: Webáruházak marketingje az online világon túl.

BP_EXPO_program

A nap folyamán 3 alkalommal nyitják meg a Networking termeket, ahol lehetőség nyílik kapcsolatokat építeni a közös munka reményében. Az ide való belépés nem mindenki számára lehetséges, csakis a „Kapcsolatépítő” jegy jogosít fel erre. Több info: itt

E-commerce terem

Az idei év újdonsága egy tematikus terem – az Ecommerce terem. A webáruház tulajdonosoknak, vagy a leendő online áruház vezetőknek itt lesz lehetőségük megbeszélni az adott stratégiákat, megoldásokat, amelyek vállalkozásuk növekedéséhez vezethetnek. A fő elgondolás, hogy ebben a térben nyílna lehetőség a „kötetlen szakmai beszélgetésekre” és tapasztalatcserékre.

Rekord mennyiségű kiállító

Az EXPO idén több mint 55 kiállítónak nyújt lehetőséget bemutatni az e-commerce-szel kapcsolatos  termékeit,  illetve cégük működését. A nem csak magyarországi gyártók, tanácsadók, marketing ügynökségek készek „első kézből” a lehető legtöbb információt megosztani az érdeklődőkkel.

CSOMAGPLUSZ az EXPO-n

A CSOMAGPLUSZ magyar részlege idén is aktívan bekapcsolódik a konferenciába. Előadóként és kiállítóként is megismerkedhettek csapatunkkal és mindent megtudhattok működésünkről. Idén a látogatóink számára egy elektronikus kuponnal kedveskedünk, amely 10% kedvezményt biztosít termékeinkre. Állj meg nálunk egy finom kávéra. 😊

Standunkat a 27-es szám alatt találod.

BP_EXPO_map_stand27

Több info: www.marketingfesztival.hu

  1. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  2. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  3. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  4. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  5. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  6. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  7. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  8. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  9. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.