Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

Möbelix – a legjobb olcsóbban

A Möbelix Szlovákia, Csehország és Magyarország egyik legnagyobb bútor és lakáskiegészítő forgalmazója. Nemcsak bútorok és lakáskiegészítők széles választékát kínálja vásárlóinak, de igazán sokszínű variációkat, lakberendezési tippeket, trendeket vonultat fel.

A Möbelix Szlovákiában és Csehországban a CSOMAG PLUSZ hálózatának segítségével több mint 3 éve szólítja meg az online vásárlókat egész éves kampányai során. Egy év alatt így Szlovákiában 500 000 db, Csehországban pedig nagyjából 750 000 db csomagba kerül bele a 20% kedvezményt biztosító kupon mely online felhasználható és a teljes kínálatra vonatkozik.

Möbelix kedvezmény kupon a CSOMAG PLUSZ hálózatban

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a voucher főleg nőket szólít meg olyan szegmensekre helyezve a hangsúlyt, mint a DIVAT, SZÉPSÉG, OTTHON és CSALÁD.

Nyomtatott reklámok közül a kuponkampányok a Möbelix marketingstratégiájában csak az egyik csatorna, mely nagyon pozitív eredményeket hoz új vásárlók szerezésénél, valamint a speciális akciók promóciójánál, nem beszélve a vezető szerep megerősödéséről Szlovákiában, Csehországban és Magyarországon, de még az osztrák anyaországban is.

  1. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  2. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  3. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  4. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  5. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  6. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  7. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  8. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  9. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje