Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze

 Kedvezménykódok és kuponok hallatán mindenki a divatra és a szépségiparra asszociál. Nem csoda, hiszen talán ezekből van a legtöbb kupon a piacon. Ám a CSOMAG PLUSZ KFT nem csak a divat és a kozmetikumok hirdetésére specializálódik, hanem egyéb szegmensre is, miközben reklámanyagokat juttat el webáruházak csomagjain keresztül a vásárlóknak. Ez egy sikeres marketingstratégia a webáruházak számára. A hálózat sokszínűségének egyik legjobb példája a CSOMAG PLUSZ lengyel irodájának együttműködése a Booking.com-mal.

booking2

A Booking.com már 23 éve kínálja világszerte a hotelek és apartmanok egyre növekvő választékát az utazók számára. De nem csak szállások közül válogathatunk, hanem repülőjegyet is foglalhatunk, illetve autót is bérelhetünk rajtuk keresztül. Jelenleg 70 országban vannak jelen, weboldalukon pedig 43 nyelv közül választhatunk, ami igazán nagy nemzetközi sikerről tanúskodik.

A vállalat nemzetközi elismertsége és globális jelenléte viszont nem ok a különböző marketingstratégiák mellőzésére. Éppen ellenketőleg, jól megtervezettek stratégiák kellenek és sikertől függően ezek akár ismétlődhetnek is. A Booking.com 2019 áprilisában megkezdte együttműködését a CSOMAG PLUSZ lengyel hálózatával, amelynek célja főként az új vásárlók szerzése, valamint a brandépítés és annak erősítése volt. A csomagokba helyezett kupon pénvisszafizetést kínált az online felhasználók részére – a vásárlók, egy speciális linken keresztül foglaltak szállást, a kupon felhasználása után akár 100 PLN -t is visszakaphattak.

booking1b

Ez az egyedi kampány rendkívül pozitív eredménnyel zárult, ezért döntöttek a folytatás mellet, nem csak Lengyelországban, hanem Csehországban is. Meggyőződésünk, hogy a Booking.com következő kampányai a CSOMAG PLUSZ hálózatával legalább ugyanilyen sikeresen zárulnak.

  1. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  2. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  3. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  4. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm
  5. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  6. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  7. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  8. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  9. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018