Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

A factcool.com webáruház kampánya 1,9 millió online vásárlót ér el

A factcool.com webáruházat biztosan nem kell bemutatnunk senkinek, aki egy kicsit is jártas a divat világában. A népszerű, több, mint 1.000 különböző cipő és ruha márkát forgalmazó webshop idén nyáron indítja az első közös kampányát CSOMAG PLUSZ hálózattal.

A CSOMAG PLUSZ és a factcool.com közös kampánya:

  • A kampány típusa: akvizíciós – brandépítő kampány
  • Résztvevő országok/terjedelem: HU, CZ, SK, PL, RO
  • Termék: DL formátumú, egyoldalú kupon és Kupon katalógus (ősz 2020)
  • Kuponok szórása/terjesztése: 6 hét
  • Elérés: 1.900.000 csomag
  • Célközönség: aktív online vásárló 18 – 45 éves nők és férfiak
  • Szegmensek: Szépség és életmód, Háztartás, Család, Média és Hobbi, Technika

 

A kampány várható előnyei:

  • Új vásárlók szerzése
  • Az online vásárlásból származó bevétel növelése
  • Brandépítés
  • Vásárlók hűségének növelése
  • A kupon -10% kedvezményt nyújt a vásárlás végösszegéből és érvényes a már akciós termékekre is

Kedvezmenykupon factcool.com

 

Még mindig nem rendelt a factcool.com webáruházból?

A factcool.com az e-commerce divat szegmensében már 2015-től van jelen, és egyre nagyobb mértékben terjeszkedik Európa szerte. Mára már 18 országban tevékenykedik és több, mint 50.000 sportruházati és divat terméket és cipőket kínál a vásárlóinak. A webáruház Magyarországon hu.factcool.com néven ismert.

Még mindig nem rendelt a factcool.com webáruházból

 

A factcool.com előnyei a vásárlók számára

  • több mint 1.000 ellenőrzött márka, mint például TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM és továbbiak
  • exkluzív prémium márkák: EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • kedvezmény az első vásárlásra, ingyenes szállítás, kedvezménykuponok
  • 100% garancia a termékek eredetiségére és minőségére
  • termékvisszaküldés 14 napon belül indoklás nélkül
  • B2B együttműködés egyéni igényekhez igazítva

A factcool.com egy népszerű divat webáruház, amely női, férfi és gyermekruhákat, cipőket és kiegészítőket kínál vásárlóinak. A termékek „klasszikus” bemutatása mellett a termékkínálatban böngészhetünk a sporttevékenység alapján is, legyen az futás, labdarúgás, fittnesz, tenisz, golf, box, vízi sportok és outdoor. Így könnyedén megtalálja egyhelyen a kedvenc sportjához szükséges sportruházatot, sportcipőt és felszerelést.

 

Hogyan kezdődött?

„A Factcool nem áll egy helyen. A Factcool keresi a lehetőségeket és máris cselekszik.”*– hangzik el a mondat a factcool.com bemutatkozásában.

Ez alapján úgy gondoljuk, hogy a CSOMAG PLUSZ hálózattal indított közös munka egy remek lehetőség a már létező marketing csatornák bővítésére. A nyári kampány után az együttműködést ősszel folytatjuk, amelynek keretén belül az őszi kupon katalógusban szereplenek majd kedvezménykuponjukkal. Bízunk a kampány sikerességében és reméljük, sok lehetőségünk lesz még a jövőben is együtt dolgozni az európai piacon.

Sok sikert kívánunk!


 

*forrás: https://hu.factcool.com/information/about_us

  1. Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért! Comments Off on Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!
  2. A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK) Comments Off on A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
  3. VII. Magyar Marketing Fesztivál Comments Off on VII. Magyar Marketing Fesztivál
  4. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  5. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  6. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak
  7. Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben Comments Off on Az Klenoty Aurum új arca 2019-ben
  8. Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu Comments Off on Ha napszemüveg, akkor SmartOptika.hu
  9. Stoklasa, több mint száz öröm Comments Off on Stoklasa, több mint száz öröm