Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

INTERNET HUNGARY konferencia 2018

Nemsokára lehetősége nyílik találkozni a magyar piac legkiemelkedőbb e-commerce szereplőivel. Szeptember 25-én és 26-án zajlik az „online iparág“ egyik legfontosabb konferenciája, az INTERNET Hungary. Már 1999 óta nyújt a résztvevőknek új elemzéseket, nemzetközi információkat, továbbá a magyarországi cégek informatizálásával kapcsolatos kormányzati programokat. A szervezők a siófoki Azúr Hotelben izgalmas programokkal készülnek, tele új trendekről szóló előadásokkal, hasznos tapasztalatokkal, esettanulmányokkal és az ehhez kapcsolódó kutatásokkal. A 2 nap alatt 6 teremben zajlanak majd az előadások a 2500 fős közönségnek, több, mint 25 érdekes témát érintve. Többek között az alábbiakat:

  • Branding
  • Kereskedelem – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Szerviz/Stratégiák
  • Design – Érzelemmarketing
  • Mesterséges intelligencia
  • Adatmarketing
  • Stratégia és menedzsment – Tartalomgyártás

Biztosan lesz miből válogatni: A konferencia programja

Örömünkre szolgál, hogy magyar irodánk, a Csomag Plusz is aktívan részt vesz a programon „Az off-line és on-line marketing összefonódása“ téma keretein belül. Az üzletkötők 26-án, szerdán 10:30-tól mutatják be, hogy mennyire lehet sikeres az akvizíciós kampány a nyomtatott reklám és az online eladás összefonódásakor.

Amennyiben Ön is érdeklődik a téma iránt, használja ki a lehetőséget, és az előadás utáni fórumon vagy a standunknál  – ahová ezúton is meghívjuk – találkozzon velünk személyesen. Megismerkedhet az egyik leghatékonyabb marketing eszközzel, mely az aktív on-line vásárlókat célozza meg, valamint megtudhatja a kisebb és nagyobb webshopok sikeres kampányainak a titkát is. Várjuk Önt szeretettel.

  1. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  2. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  3. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  4. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland
  5. Szépségápolás nagyágyúkkal Comments Off on Szépségápolás nagyágyúkkal
  6. Használ Ön kedvezménykódot a webáruházában? Comments Off on Használ Ön kedvezménykódot a webáruházában?
  7. Illatos voucher Romániában – Douglas Parfüméria Comments Off on Illatos voucher Romániában – Douglas Parfüméria
  8. GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest Comments Off on GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest
  9. Klenoty Aurum – a 2018 év új arca Comments Off on Klenoty Aurum – a 2018 év új arca