Célcsoport kiválasztásának lehetőségei

1.A CSOMAG PLUSZ hálózat csomagjaiba helyezett reklámanyagokkal nagyon pontos célzott kommunikációra adunk lehetőséget az Önök célcsoportja felé, több kritérium alapján. A kiválasztás megvalósítható a potenciáls vásárló típusok (pl. nők 45 éves korig), termékcsoport alapján (pl. szépségápolás és életmód), vagy azon webáruház alapján, amely keretén belül csomagolni szeretne (pl. notino.hu).

Szegmentáció a vásárlók jellemzői alapján

1. KOR

  • 1. Mint on-line vásárló
  • 30 év alatt
  • 30 – 45 év
  • 45 és fölötte

2. NEM

  • 1. Mint on-line vásárló/li>
  • Férfi

Termék Tulajdonságai

3.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Márkás termékek
  • Luxus termékek

VÁSÁRLÁS
HELYE

4.

  • 1. Mint on-line vásárló
  • Budapestről

 

Szegmentálás termék affinitás alapján

1. ÉLETMÓD

  • 1. Divat
  • Női ruha
  • Férfi ruha
  • Cipő
  • Óra és ékszer
  • Divat kiegészítők
  • 1. Szépség és életmód
  • Szépség és szépségápolás
  • Egészség és wellness
  • Sport és szabadidő
  • Élelmiszerek és italok
  • Utazás és belépőjegyek
  • 1. Ház és kert
  • Háztartási gépek
  • Bútorok és lakberendezés
  • Drogéria
  • Kert
  • Barkácsolás
  • 1. Család
  • Baba
  • Játékok
  • Gyermek ruhák
  • Gyermek termékek

2. HOBBI

  • 1. Média
  • Könyv
  • Film és zene
  • Számítógépes- és videójátékok
  • 1. Hobby
  • Állatvilág
  • Ajándékok
  • Egyéb hobbi
  • 1. Gyűjtők
  • Érmék és bélyegek
  • Modell építés
  • Régiségek és művészet

3. TECHNIKA

  • 1. Technika
  • TV, audio és elektronika
  • Számítógépek és software
  • Mobil telefonok és GPS
  • Fényképezőgépek és kamerák
  • 1. Autó-motor
  • Gumiabroncsok
  • Autó-motor tartozékok

4. KERESKEDELEM

  • 1. Kereskedelem
  • Reklámtárgyak
  • Irodaszerek
  • Gastro
  • B2B

 

Szegmentálás csomagküldő partnerek szerint

A CSOMAG PLUSZ extra termék keretén belül lehetőséget nyújtunk arra, hogy csupán konkrét partnerek csomagaiba csomagoltathasson. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, örömmel készítünk Önnek egy egyedi ajánlatot, az Ön igényeinek megfelelően.

Recent Posts

Kommunikáljon vásárlóival a CSOMAG PLUSZ LOYALTY segítségével

Miért ne használhatná saját webáruházaink csomagjait a vásárlókkal történő kommunikációra? Megtartani a már meglévő vásárlókat sok cégnek könnyebb, mint újakat szerezni. Éppen ezért kulcsfontosságú megfelelő kapcsolatot kiépíteni velük, illetve keresni a lehetőségeket, hogyan lehetne túlszárnyalni az elvárásaikat minden rendelés alkalmával. Helyezzen reklámanyagokat a csomagokba a vásárlói kedv növelése érdekében.

Hogyan tehetné még érdekesebbé a vásárlást? A partner webáruházaink számára egy egyedülálló lehetőséget kínálunk a vásárlókkal történő kommunikációra, mégpedig egy exkluzív, a  webáruház saját grafikai dizájnjával ellátott, kuponokkal teli boríték csomagokba történő behúzásával.

 

A CSOMAG PLUSZ LOYALTY 2 fajta hűségprogramot kínál

CS Loyalty programs

 

Ha a CSP Loyalty Program 3-at választja, kap tőlünk egy a saját grafikai tervvel rendelkező exkluzív borítékot, amelyben 3 darab különleges ajánlat található a legnépszerűbb brandektől. Mi gondoskodunk a nyomdai munkáról, és a már kész, kuponokat tartalmazó borítékok szállításáról is. Ráadásul, a csomagokba történő behúzásért jutalékot adunk. Így profitálhat Ön és vásárlói is. Ők egy hozzáadott értéket kapnak ajándék kuponok formájában, és Ön pedig a tőlünk kapott jutalék által csökkentheti a csomagolási költségeit.

Ha a saját vásárláóit szeretné további vásárlásra ösztönözni, akkor válassza a CSP LOYALTY Program 4-et, amely lehetővé teszi, hogy az exkluzív borítékba a három kupon mellé egy saját, a vásárlók újra aktiválására szolgáló kupont helyezzen el. A saját kupon behelyezésével motiválhatja a vásárlóit a következő vásárlásra. A többi borítékban lévő kupon természetesen nem konkurens márkáktól származik. A szolgáltatás, amely magába foglalja a boríték és a kuponok nyomtatását, a saját kuponok nyomdai munkáját, valamint a partnerekhez történő szállítást tőlünk teljesen ingyenesen kapja.

 

 

CS loyalty program benefits

 

A kupon tartalma teljesen Öntől függ. Ezáltal bemutathat vásárlóinak egy teljesen új szolgáltatást, vagy kínálhat számukra egy exkluzív kuponkódot, amellyel ajándékot szerezhetnek a megrendelés mellé. Így lehet az első vásárlóból visszatérő, állandó vevő.

Ha Ön is küld vásárlóinak havonta legalább egyszer hírlevelet, ám az sajnos nem hoz kellő eredményt, lehet ideje kipróbálni egy új lehetőséget és összekötni az online módszereket az offline stratégiával.

 

Növelje a konverziót akár 5%-kal

A számok magukért beszélnek. A GfK felméréséből kiderül, hogy a megkérdezettek 67% nagy valószínűséggel fel fogja használni az így kapott kuponkódot, amennyiben az megfelel érdeklődési körének és elvárásainak. Továbbá 42% elolvassa a reklámanyagon található ajánlatot, és legalább meglátogatja a webáruházat.

A vásárlók motiválása akár 5% konverzió növekedéshez is vezethet. A bevételnövekedés mellett nagyobb az esély arra is, hogy a vásárló pozitívan értékeli majd a webáruházat – legyen az a közösségi oldalakon, vagy az ismerősei körében.

 

Árak

Az így szerzett jutalék által csökkentheti a csomagolási költségeket. A negyedik, saját kupon behúzásával ez a szolgáltatás ingyenes. A szolgáltatás magába foglalja a borítékok és kuponok nyomtatását

 

Mikor zajlik a kampány?

A kampány pontosan meghatározott időben zajlik, mégpedig a 2021 október-novemberi időszakban. Ez azt jelenti, hogy a webáruház összes ajánlatát még szezon előtt bemutathatja a nagyközönségnek. Ezt a szolgáltatást akkor rendelheti meg, ha legalább 2500 csomagot küld ki havonta. A CSOMAG PLUSZ LOYALTY minimális nyomdai mennyisége 5000 darab.

 

Miért érdemes együtt dolgozni a CSOMAG PLUSZ hálózattal?

A CSOMAG PLUSZ hálózat egy reklámanyagok csomagokba való behelyezésére specializálódó webáruház hálózat, amely több mint 3 millió online vásárlóval rendelkezik. 9 közép- és kelet – európai országban működünk: Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország, Románia, Bulgária, Horvátország, Szlovénia és Ukrajna. A több, mint 2500 aktív partnerünk évente 50 millió behúzást valósít meg.

Ha további információra van szüksége, mi szívesen választ adunk minden témával kapcsolatos kérdésére, és megtaláljuk a legjobb megoldást webáruháza számára. Forduljon hozzánk bizalommal.

 

  1. Miért érdemes reklámanyagot helyezni a csomagokba? Comments Off on Miért érdemes reklámanyagot helyezni a csomagokba?
  2. Első magyar Affiliate marketing konferencia Comments Off on Első magyar Affiliate marketing konferencia
  3. A factcool.com webáruház kampánya 1,9 millió online vásárlót ér el Comments Off on A factcool.com webáruház kampánya 1,9 millió online vásárlót ér el
  4. Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért! Comments Off on Answear.hu, ahol öröm a vásárlás. Most már tudjuk miért!
  5. A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK) Comments Off on A legnagyobb SEO szakértői találkozó Pozsonyban (SVK)
  6. VII. Magyar Marketing Fesztivál Comments Off on VII. Magyar Marketing Fesztivál
  7. Möbelix – a legjobb olcsóbban Comments Off on Möbelix – a legjobb olcsóbban
  8. A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze Comments Off on A kuponozás nem csak a webáruházak eszköze
  9. A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak Comments Off on A Peek&Cloppenburg kuponok nem csak a kedvezményről szólnak