A rendszer leírása és annak előnyei

A CSOMAG PLUSZ szolgáltatásaival költséghatékonyan juthat új vevőkhöz, valamint erősítheti a kapcsolatot a meglévő vevőkörével. A legkülönfélébb választási kritériumok segítségével pont az Ön célcsoportját tudja megcélozni a reklámanyagokkal. Ilyen kritériumok a kor, nem, termék affinitás vagy vásárlási szokás.

Síť BALÍK PLUS

Ügyfél

célcsoport és a kampány céljának meghatározása

CSOMAG PLUSZ

kézbesíti a reklámanyagokat a csomagküldő partnereknek és ellenőrzi a csomagküldő hálózatot

Webáruházak

behelyezik a reklámanyagokat a csomagjaikba

Vevő

a vásárlás pozitív élményét összeköti a csomagban talált reklámanyagokkal és kihasználja a kedvezményes ajánlatokat.

A reklámanyagok általi reklám számos előnyt kínál fel

  • Pontos célzás egy meghatározott célcsoportra
  • Az aktív on-line vásárlók megszólítása
  • Az off-line és on-line kommunikáció összecsatolása
  • Új vásárlók megszerzése
  • A forgalom és a márkaismeret növelése
  • A reklámozás olcsó formája

 

Minőségirányítás

A reklámanyag küldemények valamennyi folyamatát többszintű minőségirányítási rendszerrel figyeljük.
A CSOMAG PLUSZ-ba belépő partnereinket többlépcsős folyamatban ellenőrizzük.

A reklámanyagok kiküldésének ellenőrzése

  • Próbavásárlások
  • Dokumentumok az elküldött csomagok számáról (futárszolgálat vagy pósta számlája)

 

A partnerek csomagjaiban történő reklámanyag behelyezéseket próbavásárlásokkal ellenőrizzük, a kiküldött csomagszámokat pedig olyan dokumentumok által, amellyel igazolhatóak a kiküldött csomagszámok, pl. futárszolgálat vagy posta számlája.

Recent Posts

Stoklasa, több mint száz öröm

A Stoklasa webáruház mindig friss ötleteket kínál és érdekes tippekkel vár minden kreatív és alkotó kedvű vásárlót. A vezető pozíciójuk megőrzése céljából, illetve a márkanév erősítése érdekében a szlovák, magyar, lengyel piacokon a webáruház bekapcsolódik a tavaszi kampányba egy 20% kedvezményt biztosító kuponnal.

A CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban aktívan szólít meg több mint 250 000 online vásárlót. A tavaszi Offline Bonus Katalógus – Ladies 2019, amelyben a Stoklasa kuponja is helyet kapott, nagyszerű kedvezményt biztosít kreatív kellékre, gyöngyökre, rövidárura, dekor kellékre és sok más kiegészítőre a www.stoklasa.hu webáruházban.

Tavaly a CSOMAGPLUSZ hálózatnak köszönhetően létrejött őszi kampánya során mesés karácsonyi ajándékok közül válogathattunk méghozzá kedvezményes áron. A tavaszi kampányuk során a jövendőbeli menyasszonyokat kívánják megszólítani figyelmükbe ajánlva a rengeteg kiegészítőt és dekorációt, nem csak a hagyományos fehér színben, hanem akár a lila bármelyik árnyalatában is.

A megfelelő szegmentációnak köszönhetően a kupon KOR, és NEM, alapján szólítja meg a vásárlókat, illetve, az olyan kategóriák preferenciája alapján, mint a DIVAT, ÉLETMÓD, SZÉPSÉG, amelyek ebben az időszakban a legnépszerűbbek.

Az akvizíciós tevékenység ezen nyomtatott formája csak az egyik a Stoklasa marketing stratégiái közül, amelyek segítségével sikeresen szerez új vásárlókat és szilárdítja meg helyzetét a cseh, valamint a szlovák, magyar, lengyel piacokon.

blog_csomagplusz_voucher_stoklasa_hu1

  1. Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház Comments Off on Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház
  2. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  3. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  4. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  5. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  6. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  7. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  8. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  9. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland