A CSOMAG PLUSZ szolgáltatásaival költséghatékonyan juthat új vevőkhöz, valamint erősítheti a kapcsolatot a meglévő vevőkörével. A legkülönfélébb választási kritériumok segítségével pont az Ön célcsoportját tudja megcélozni a reklámanyagokkal. Ilyen kritériumok a kor, nem, termék affinitás vagy vásárlási szokás.
![]() |
|||
Ügyfélcélcsoport és a kampány céljának meghatározása |
CSOMAG PLUSZkézbesíti a reklámanyagokat a csomagküldő partnereknek és ellenőrzi a csomagküldő hálózatot |
Webáruházakbehelyezik a reklámanyagokat a csomagjaikba |
Vevőa vásárlás pozitív élményét összeköti a csomagban talált reklámanyagokkal és kihasználja a kedvezményes ajánlatokat. |
A reklámanyagok általi reklám számos előnyt kínál fel
- Pontos célzás egy meghatározott célcsoportra
- Az aktív on-line vásárlók megszólítása
- Az off-line és on-line kommunikáció összecsatolása
- Új vásárlók megszerzése
- A forgalom és a márkaismeret növelése
- A reklámozás olcsó formája
Minőségirányítás
A reklámanyag küldemények valamennyi folyamatát többszintű minőségirányítási rendszerrel figyeljük.
A CSOMAG PLUSZ-ba belépő partnereinket többlépcsős folyamatban ellenőrizzük.
A reklámanyagok kiküldésének ellenőrzése
- Próbavásárlások
- Dokumentumok az elküldött csomagok számáról (futárszolgálat vagy pósta számlája)
A partnerek csomagjaiban történő reklámanyag behelyezéseket próbavásárlásokkal ellenőrizzük, a kiküldött csomagszámokat pedig olyan dokumentumok által, amellyel igazolhatóak a kiküldött csomagszámok, pl. futárszolgálat vagy posta számlája.