A rendszer leírása és annak előnyei

A CSOMAG PLUSZ szolgáltatásaival költséghatékonyan juthat új vevőkhöz, valamint erősítheti a kapcsolatot a meglévő vevőkörével. A legkülönfélébb választási kritériumok segítségével pont az Ön célcsoportját tudja megcélozni a reklámanyagokkal. Ilyen kritériumok a kor, nem, termék affinitás vagy vásárlási szokás.

Síť BALÍK PLUS

Ügyfél

célcsoport és a kampány céljának meghatározása

CSOMAG PLUSZ

kézbesíti a reklámanyagokat a csomagküldő partnereknek és ellenőrzi a csomagküldő hálózatot

Webáruházak

behelyezik a reklámanyagokat a csomagjaikba

Vevő

a vásárlás pozitív élményét összeköti a csomagban talált reklámanyagokkal és kihasználja a kedvezményes ajánlatokat.

A reklámanyagok általi reklám számos előnyt kínál fel

  • Pontos célzás egy meghatározott célcsoportra
  • Az aktív on-line vásárlók megszólítása
  • Az off-line és on-line kommunikáció összecsatolása
  • Új vásárlók megszerzése
  • A forgalom és a márkaismeret növelése
  • A reklámozás olcsó formája

 

Minőségirányítás

A reklámanyag küldemények valamennyi folyamatát többszintű minőségirányítási rendszerrel figyeljük.
A CSOMAG PLUSZ-ba belépő partnereinket többlépcsős folyamatban ellenőrizzük.

A reklámanyagok kiküldésének ellenőrzése

  • Próbavásárlások
  • Dokumentumok az elküldött csomagok számáról (futárszolgálat vagy pósta számlája)

 

A partnerek csomagjaiban történő reklámanyag behelyezéseket próbavásárlásokkal ellenőrizzük, a kiküldött csomagszámokat pedig olyan dokumentumok által, amellyel igazolhatóak a kiküldött csomagszámok, pl. futárszolgálat vagy posta számlája.

Recent Posts

Megjelent a cseh piacon az About You divat webáruház

Úgy tűnik dübörög a cseh piac. Nem sokkal azután, hogy a megjelent a színen a német Zalando webshop, egy újabb nagy játékost köszönthettek a pályán – október 10-én megkezdte működését Csehországban a népszerű About You webáruház.

Nagy költségvetésű akvizíciós kampány

 Az About You webshop nagyszabású megnyitóját egy olyan kampány előzte meg, amely során a készítők minden lehetséges kommunikációs csatornát bevetettek, mint például a TV, nyomdai anyagok és természetesen az internet. Lássunk tehát egy kis ízelítőt:

A kampány része volt a csomagbehelyezés is

Az akvizíciós kampány része volt a fergeteges nyitóünnepség, amelyre nagyjából 300 vendég volt hivatalos, köztük is számos ismert influencer, celeb, újságíró, és sok más befolyásos szakmabeli. Ebből is láthatjuk, az About You csapata semmit sem bízott a véletlenre, indulásukat lépésről lépésre kitűnően megszervezték.

Éppen ezért külön öröm volt számunkra, hogy a vállalat bennünket is megkeresett egy sikeres együttműködés reményében. A kedvezménykuponjaik csomagokba való behelyezésével tudtunk hozzájárulni az akvizíciós kampányuk eredményességéhez.

Kampányunk része volt a 20%-os a kiválasztott termékre vonatkozó voucher, amellyel nemcsak új vásárlókat szerzett ügyfelünk, hanem ezáltal fel tudta mérni az egyes célcsoportok reakcióit is. Így sikerült kiszűrniük a megcélzandó vásárlóközönséget. Ennek eredményeképp az egyes csoportok részére külön kedvezménykódokat alakítottak ki, amely által újra felmérték a reakciókat és megtervezték a következő sikeres kampányokat.

Vouchers

Az About You már 7 országban jelen van

Arról, hogy a webshop az indulásra a lehető legprecízebben felkészült, mi sem árulkodik jobban, mint a rendkívül széles választék. Az első naptól kezdve több mint 500 divatmárka 70 ezer terméke várja a vásárlókat, köztük olyan nagy nevek is mint a Calvin Klein, Gant, Adidas, Nike, de megtalálhatjuk saját termékeiket is, mint a cég nevét viselő About You vagy az Edited. Az árak pedig minden szegmensnek kedveznek – kapható a legolcsóbb ruházati cikkektől a prémium márkákig gyakorlatilag minden. Bizonyára minden vásárlót megörvendeztet az ingyenes szállítás és a 100 napos visszaküldési határidő.

Az About You a német piacon már négy éve tevékenykedik, sőt a négy év alatt a második helyre küzdötte fel magát az online eladók körében, 283 millió eurós forgalommal. Európa más országaiban is számos sikerrel büszkélkedhet, például Svájcban, Hollandiában, Belgiumban, Ausztriában, szeptembertől Lengyelországban is – ez utóbbinál egy párhuzamosan futó akvizíciós kampánnyal is.

Az About You igazán hatásos keleti belépője után, reméljük nem állnak le az említett két piacon folytatott sikeres tevékenységnél, hanem folytatják útjukat más országok piacaira is.

  1. Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal Comments Off on Gardróbcsere UrbanStore utalvánnyal
  2. E-commerce EXPO 2019. Január 24. Comments Off on E-commerce EXPO 2019. Január 24.
  3. A kedveménykuponok valódi ereje Comments Off on A kedveménykuponok valódi ereje
  4. INTERNET HUNGARY konferencia 2018 Comments Off on INTERNET HUNGARY konferencia 2018
  5. Philips születésnapi ünnepség Comments Off on Philips születésnapi ünnepség
  6. Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is Comments Off on Az oblecsadoroboty.sk webáruház gondol a vásárlók szabadidejére is
  7. Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani? Comments Off on Miként tudnunk hatékonyan új vásárlókat megszólítani?
  8. Campaign: Strauss Café Poland Comments Off on Campaign: Strauss Café Poland
  9. Szépségápolás nagyágyúkkal Comments Off on Szépségápolás nagyágyúkkal