Publikálva

Pontosan ez az oka annak, hogy az ügyfélkapcsolatok menedzselése és építése, valamint a várakozások előrejelzése minden más vásárlás esetén kulcsfontosságú.

Számos módszer létezik, és felajánljuk Önnek azt, mely segítheti a saját vásárlóit megtartani.

 

A CSOMAG PLUSZ hálózatának partnerei számára új terméket kínálunk – a CSOMAG PLUSZ LOYALITY – az online áruházak hűségprogramját, amely a következőket jelenti:

 

  • csomagolóanyag, hogy kifejezze köszönetét az e-boltban történő vásárlásra
  • egyedi grafikus tartalom a márka bemutatásához
  • a csomagolásban bármilyen előny vagy saját anyag felhasználása (számla, kupon, hirdetőtábla, …)
  • egy boríték, mellyel kifejezheti köszönetét a webáruházában történő vásárlást követően
  • egyedi grafikai tartalom a márka népszerűsítésére
  • lehetőséget adunk az előnyös lehetőségek terjesztésére, vagy saját anyagok behelyezésére (számla, kupon, egyéb reklámanyagok, …)

 

blog-dakujeme

 

Azok a vállaltok melyek gondot fordítanak a vásárlókkal történő kapcsolattartásra, 88%-kal, nyereségesebbek, mint a versenytársaik. Nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy egy jó referencia egy olyan érték, melyet nem lehet megvenni, illetve ha a vásárló nem azon gondolkodik, hogy a konkurenciához menjen, újabb termékeket vagy szolgáltatásokat tudunk számára kínálni, azonfelül újabb vásárlókat hozhatunk be az áruházba.

Szeretné bevezetni a CSOMAG PLUSZ LOYALITY terméket a saját marketing kommunikációjába? Ebben az esetben, lépjen velünk kapcsolatba, szívesen segítunk megtervezni a kampányát a 06 70 432 7788 telefonszámon, vagy az info@csomagplusz.hu e-mail címen. További információ a szolgáltatásainkról a www.csomagplusz.hu címen található.

Miért érdemes kapcsolatot építeni a vásárlókkal?

A kuponok csomagokba történő behelyezése költséghatékony és sokoldalú eszköz lehet a vásárlókkal való kapcsolat kiépítésében. Ezek a kapcsolatok serkenthetik az eladást, a vásárlói kosár értékét és hozzájárulnak a bevételek növekedéséhez. Érdemes mérlegelni azt a tényt, hogy valamennyi kiküldött csomag esetében a vásárló branddel kapcsolatos tapasztalata az alábbi lehet:

a) nem felel meg a elvárásoknak;

b) megfelel a elvárásoknak;

c) meghaladja a várakozásokat.

 

Számos oka lehet, hogy a vevő nem lesz elégedettsége, de ha tudunk a számára egy kisebb hozzáadott értéket adni, az segíthet abban, hogy terméke és szolgáltatása kitűnjön a versenytársai közül. Így minden további vásárlásnál többszörösen meghaladja ügyfelei elvárásait.

A csomagokba történő behúzások nem jelentenek nagy ráfordítást, ezzel együtt viszont magas megtérülést eredményeznek. Növelhetik a lojalitást azzal, hogy a vásárló megkülönböztett figyelmet kap, fontosnak érezheti magát. Mindez okot adhat arra, hogy megossza környezetében a tapasztalatait és a történetét. Lehet, hogy ez az eszköz egyszerűnek tűnik, hiszen elegendő egy szórólapot vagy egy kupont dobnia a dobozba, mielőtt kiküldi a megrendelést, viszont számos lehetőséget teremt arra, hogy a vásárlói elvárásait meghaladja